Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ofiter bancar (Telebanker)
Directia Operatiuni la Distanta/ Serviciul Phone Banking
(locatie Bucuresti si Brasov)
Principalele responsabilitati:
- Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti si tratarea lor in concordanta cu solicitarile acestora;
- Identificarea clientilor apelanti, conform prevederilor specifice cuprinse in reglementarile
interne;
- Administrarea solicitarilor privind abonamentele TeleCEC in colaborare cu unitatile teritoriale si directiile de specialitate din cadrul Bancii;
- Gestionarea prin intermediul chat-ului online a solicitarilor clientilor/potentialilor clienti privind produsele si serviciile Bancii;
- Contactarea telefonica a clientilor actuali si/sau potentiali in vederea vanzarii si promovarii produselor si serviciilor CEC Bank;
- Gestionarea bazelor de date cu clientii actuali si/sau potentiali ai CEC Bank;
- Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client sau potential client CEC Bank;
- Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale: produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
- Participarea la indeplinirea obiectivelor;
- Monitorizarea activitatii de gestionare a apelurilor.
Cerinte minime de ocupare a postului:
- Studii superioare in curs, cu obligatia salariatului de a-si definitiva studiile (obtinerea diplomei) in maxim 2 ani;
- Experienta profesionala (vechime) de minim 6 luni;
- Experienta profesionala in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
- Abilitati dezvoltate de comunicare, relationare, negociere si vanzare, orientare catre client si business;
- Orientare catre actiune, atitudine dinamica, proactivitate;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Cunostinte de operare PC.