Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ofiter bancar (Telebanker)
Serviciul PHONE BANKING/ Directia OPERATIUNI LA DISTANTA
Principalele responsabilitati:
-
Preluarea apelurilor telefonice primite de la clienti si tratarea lor in concordanta cu solicitarile acestora;
-
Identificarea clientilor apelanti, conform prevederilor specifice cuprinse in reglementarile interne;
-
Administrarea solicitarilor privind abonamentele TeleCEC in colaborare cu unitatile teritoriale si directiile de specialitate din cadrul Bancii;
-
Gestionarea prin intermediul chat-ului online a solicitarilor clientilor/potentialilor clienti privind produsele si serviciile Bancii;
-
Contactarea telefonica a clientilor actuali si/sau potentiali in vederea vanzarii si promovarii produselor si serviciilor CEC Bank;
-
Gestionarea bazelor de date cu clientii actuali si/sau potentiali ai CEC Bank;
-
Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarui client sau potential client CEC Bank;
-
Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale: produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
-
Participarea la indeplinirea obiectivelor;
-
Monitorizarea activitatii de gestionare a apelurilor.
Cerinte minime de ocupare a postului:
-
Studii superioare in curs, cu obligatia salariatului de a-si definitiva studiile (obtinerea diplomei) in maxim 2 ani;
-
Experienta profesionala (vechime) de minim 6 luni;
-
Experienta profesionala in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
-
Abilitati dezvoltate de comunicare, relationare, negociere si vanzare, orientare catre client si business;
-
Orientare catre actiune, atitudine dinamica, proactivitate;
-
Bune cunostinte de limba engleza;
-
Cunostinte de operare PC.
Beneficii:
-
Pachet salarial atractiv;
-
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
-
Dezvoltarea abilitatilor pe zona de digitalizare.