Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Despre noi:
Idea::Bank este o bancă care oferă soluții financiare în felul în care consumatorii români așteaptă în prezent: simplu, prompt, personal și transparent. Oferim produse și servicii atât persoanelor fizice cât și IMM-urilor, mizând pe dezvoltarea noilor tehnologii (internet și digital banking) și având o răspândire teritorială selectivă, operând cu 33 de sucursale la nivel național.
Ce asteptam de la tine:
- Experienta in activitate de colectare de tip call center minim 6 luni;
- Abilitati de comunicare si negociere;
- Cunostinte bune de utilizare a calculatorului – MS Office;
- Lucreaza in echipa, capabil sa coopereze si sa faciliteze contacte sociale si functionale;
- Atitudine pozitiva, energica si proactiva.
Ce presupune acest job:
- Realizeaza actiuni de colectare telefonica pentru conturile alocate;
- Initiaza negocieri cu clientii pentru obtinerea unei promisiuni de plata ferme;
- Efectueaza apeluri catre clientii restantieri in vederea recuperarii debitelor si preia apelurile de la clienti;
- Urmareste sa obtina o rata ridicata de contact cu clientii debitori si face verificari suplimentare pentru a stabili contact cu clientii;
- Inregistreaza informatii relevante despre clienti si modifica informatiile demografice in aplicatia informatica atunci cand este necesar;
- Identifica si raporteaza cazurile suspecte de frauda;
- Monitorizeaza datele scadente ale portofoliului de credite persoane fizice al bancii si comportamentul la plata al clientilor in vederea asigurarii rambursarii la timp a creditelor.
Vrei să candidezi pentru această poziție? Aplica sau trimite-ne CV-ul tău!