Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Abilitati dezvoltate de comunicare, iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;
- Skill-uri de negociere;
- Ambitie și devotament;
- Atitudine proactiva si orientare catre rezultat;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului la nivel mediu ( Windows OS; Ms Excel; Ms Outlook );
- Capacitatea de a lucra atat în echipa cat si individual;
- Experienta nu este obligatorie dar poate reprezenta un avantaj.
Descrierea jobului
- Iti desfasori activitatea intr-un Call Center;
- Contactezi telefonic clientii din portofoliul administrat;
- Comunici eficient si intelegi asteptarile si nevoile clientilor;
- Informezi clientii cu privire la aspectele specifice debitelor/platilor;
- Negociezi termene de plata utilizand un discurs persuasiv, aducand beneficii ambelor parti;
- Te vei asigura că toate informațiile comunicate vor fi înregistrate corect în aplicația de lucru.
Beneficii:
- Trainning dedicat si mediu de lucru placut;
- Pachet salarial atractiv: parte fixa, bonus de performanta, bonus de loialitate, tichete de masa, decontarea unui abonament lunar de transport in comun si alte beneficii, precum Bookster.
- Program de lucru, flexibil, desfasurat in ture;
- Asigurare medicala privata;
- Posibilitati reale de crestere si dezvoltare in cadrul companiei noastre;
- Oportunitatea de a face parte dintr-o companie multinationala in ascensiune, parte a B2 Holding () unul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul achizitiilor si colectarii de creante din Scandinavia si Europa Centrala si de Est.