Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- acordă consultanţă asupra prevederilor cadrului legal si de reglementare, acordurilor, practicilor recomandate si standardelor etice;
- coordoneaza activitatea de evaluare a impactului schimbărilor cadrului legal si de reglementare asupra activităţii băncii, de monitorizare a apariţiei noilor/ modificarii actelor normative/ regulamentelor/ acordurilor/ practicilor/ standardelor;
- evalueaza, din perspectiva riscurilor de conformitate, produsele si serviciile noi pe care Banca intentioneaza sa le lanseze;
- contribuie la elaborarea codurilor, politicilor si procedurilor aflate in competenta directa a Conformitatii (Codul de Etica si Conduita, Politica de Conformitate, Politica Conflictelor de Interese, etc);
- verifică daca proiectele de reglementari interne ale băncii, inclusiv cele referitoare la noi produse şi servicii, sunt conforme cu cadrul legal si de reglementare in vigoare si cu orice amendamente ale acestuia incluse in acte normative adoptate ale caror prevederi vor deveni aplicabile ulterior;
- verifica daca modelele de contracte comerciale ce urmează a fi încheiate cu clientela (anexe la reglementările interne) respecta cerinţele cadrului de reglementare privind protecţia consumatorului, principiile concurenţei şi transparenţa, analizează riscul de conformitate şi furnizeaza opinia de conformitate;
- participa la implementarea noilor proiecte si procese care pot avea impact in activitatea de gestionare a riscurilor aflate in aria conformitatii;
- Participa la elaborarea programului anual de activităţi de compliance şi efectueaza actiunile de control si monitorizare a riscului de conformitate;
- colaboreaza la sesiunile anuale de formare profesionala a personalului in materie de conformitate.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Minim 2 ani experienta intr-o functie a sistemului de control intern in cadrul unei institutii financiar-bancare;
- Capacitate de analiza, sinteza, atentie la detalii, asumarea deciziilor, rigurozitate si integritate;
- Llimba engleza - avansat, cunostinte PC - MS Office;
- Certificari/cursuri in domeniu.