Adecco recruteaza pentru unul dintre clientii sai, lider al pieței de asigurări din România.
Profil candidat
· Studii superioare ( constituie avantaj studiile in domeniile juridic, economic, IT);
· Experienta intr-o pozitie asemanatoare ( in domenii precum: Conformitate /Securitate IT / Audit/ Procese de Business s.a.) de minim 3 ani;
· Constituie un avantaj participarea anterioara la cursuri de specializare, respectiv detinerea de certificari/ calificari in domeniul protectiei datelor cu caracter personal;
· Constituie avantaj experienta si cunostintele in domeniul asigurarilor;
· Cunoasterea in integralitate a legislatiei in vigoare specifica domeniului de activitate;
· Experienta in eficientizarea/optimizarea proceselor si monitorizarea indicatorilor specifici;
· Bune cunostinte de utilizare PC (pachetul MS Office);
· Capacitatea de a intelege noile tehnologii si aplicatiile informatice;
· Bune cunostinte de prelucrare statistica, analiza si raportare;
· Limba engleza - nivel avansat;
· Foarte bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
· Capacitatea de a lucra independent si de a lua decizii;
· Agilitate si orientare catre rezultat;
· Integritate si onestitate
Responsabilitate
- Identifica, evalueaza, acorda consultanta si monitorizeaza conformitatea cu privire la prelucrarea de date cu caracter personal, asigurand respectarea legislatiei specifice.
- Contribuie la elaborarea sau actualizarea politicilor, procedurilor si normelor interne cu privire la Regulamentul General de Protecţie a Datelor (GDPR);
- Indeplineste toate cerintele functiei specificate in legislatia relevanta (Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulaţie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE –GDPR-, a altor dispozitii de drept al Uniunii sau de drept intern referitoare la protectia datelor si a politicilor societatii sau ale persoanei imputernicite de societate in ceea ce privește protectia datelor cu caracter personal);
- Identifica si evalueaza riscurile de neconformitate privind activitatea prelucrarii datelor personale ; propune recomandari si monitorizeaza implementarea masurilor de remediere;
- Propune si creeaza instrumente care sa asigure conformitatea activitatilor de prelucrare de date cu caracter personal cu prevederile legii;
- Asigura informarea si ofera consiliere tuturor departamentelor impactate de politicile GDPR sau persoanelor desemnate;
- Asigura instruirea / dezvoltarea profesionala a echipei cu responsabilitati in aria de protectie a datelor; inclusiv alocarea responsabilităților și acțiunile de sensibilizare și de formare a personalului implicat în operațiunile de prelucrare, precum și auditurile aferente.
- Faciliteaza intelegerea si aplicarea in cadrul organizatiei a politicilor de protectie a datelor;
- Actioneaza ca punct de contact pentru ANSPDCP privind aspectele legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, avand atributii inclusiv referitoare la consultarea prealabila cu autoritatea;
-Manifesta un standard inalt de comportament si o abordare profesionala in contactul cu clientii, colaboratorii si colegii;
- Asigura reprezentarea companiei in fata autoritatilor si a altor terti, in limitele competentelor acordate;
- Elaboreaza si transmite situatii si raportari (periodice si ocazionale) vizand activitatea desfasurata.