Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
Tine legatura cu companiile de transport in vederea asigurarii zilnice a necesarului de mijloace de transport auto / CF/barje pentru efectuarea livrarilor programate.
Preluare comenzi functie de mijocul de transport utilizat si centralizarea acestora, solicitare si avizare in concordanta cu instructiunile de lucru interne.
Organizeaza si planifica sosirea mijloacelor de transport in corelatie cu planul de incarcare agreat internUrmareste pozitia mijloacelor de transport si avizeaza modificarile de program
Reglementeaza diversele situatii aparute pe parcursul transportului in vederea respectarii datei si orei de receptie/livrare
Urmareste primirea documentelor de transport care confirma receptia marfii
Verifica facturile de transport in vederea efectuarii platii
Corespondenta de afaceri engleza/romana
Realizare sarcini administrative specifice activitatii desfasurate in cadrul departamentului
Cerinte:
Studii superioare
Experienta minim 2 ani intr-o pozitie similara.
Cunostinte excelente de calculator (WORD, EXCEL)
Limba engleza nivel mediu
Abilitati de comunicare si prezentare, spontaneitate, flexibilitate, rezistenta la stres, persoana organizata si atenta la detalii,
Inclinare spre lucru in echipa