Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte: 

- Studii superioare finalizate sau in curs; 

- Preferabil experienta in domeniu; 

- Cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel), Internet; 

- Capacitate de a gestiona mai multe activitati simultan; 

- Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa; 

- Spirit de observatie, atitudine pro-activa, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate; 

- Orientat catre performanta;  

- Abilitatea de a se face inteles si de a convinge; 

- Disponibilitate de a invata si a promova produsul RBL; 

- Capacitatea de a asculta si a gasi solutii potrivite situatiei. 

Responsabilitati principale: 

- Asigura derularea activitatii curente de receptie; 

- Gestioneaza activitatea de registratura; 

- Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si directionarea lor in mod prompt si corect catre destinatar; 

- Furnizeaza informatii de baza, corecte si actualizate despre produsul de economisire – creditare catre clientii care intra in sediul Bancii sau care nu pot fi transferati in timp util pe una dintre liniile telefonice din cadrul Dir Distributie / HelpDesk. 

- Asigura primirea si livrarea corespondentei de serviciu; 

- Asigura primirea/predarea in timp util a contractelor specifice in domeniul economisiri- creditari, pentru introducerea acestora in sistemul informatic al Bancii. 

Contractul de munca va fi pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire. 

Programul este part-time 4 ore/zi 

Pachetul salarial contine facilitatile specifice mediului bancar.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Aedificium Banca pentru Locuinte S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Aedificium Banca pentru Locuinte S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Aedificium Banca pentru Locuinte S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?