Cerinte:
- Studii superioare finalizate sau in curs;
- Preferabil experienta in domeniu;
- Cunostinte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel), Internet;
- Capacitate de a gestiona mai multe activitati simultan;
- Abilitati foarte bune de comunicare si lucru in echipa;
- Spirit de observatie, atitudine pro-activa, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
- Orientat catre performanta;
- Abilitatea de a se face inteles si de a convinge;
- Disponibilitate de a invata si a promova produsul RBL;
- Capacitatea de a asculta si a gasi solutii potrivite situatiei.
Responsabilitati principale:
- Asigura derularea activitatii curente de receptie;
- Gestioneaza activitatea de registratura;
- Asigura preluarea tuturor apelurilor telefonice si directionarea lor in mod prompt si corect catre destinatar;
- Furnizeaza informatii de baza, corecte si actualizate despre produsul de economisire – creditare catre clientii care intra in sediul Bancii sau care nu pot fi transferati in timp util pe una dintre liniile telefonice din cadrul Dir Distributie / HelpDesk.
- Asigura primirea si livrarea corespondentei de serviciu;
- Asigura primirea/predarea in timp util a contractelor specifice in domeniul economisiri- creditari, pentru introducerea acestora in sistemul informatic al Bancii.
Contractul de munca va fi pe perioada determinata de 6 luni cu posibilitate de prelungire.
Programul este part-time 4 ore/zi
Pachetul salarial contine facilitatile specifice mediului bancar.