Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului:
- Preluarea sesizarilor clientilor si transmiterea acestora catre departamentele responsabile
- Inregistrarea incidentelor si cererilor de service in baza de date si urmarirea acestora de-a lungul intregului proces de service
- Primirea-inspectarea echipamentelor care sunt aduse în service si respectiv predarea echipamentelor care au fost aduse spre reparare;
- Verificarea documentelor clientilor, facturi, certificate de garantie etc
- Verificarea garantiei echipamentelor pe site-urile producatorilor HP, HPE
- Intocmirea documentelor de primire-predare a echipamentelor aduse in service, a devizelor estimative de reparatie, a ofertelor de reparatie etc.
- informarea clientilor asupra statusului reparatiei/comenzilor- telefonic, prin e-mail, fax etc.
Cerinte:
- Foarte bune abilităţi de comunicare
- Atentie la detalii
- Orientare catre client
- Orientare către rezultat
- Capacitate de organizare si planificare
- Bune cunostinte de limba Engleza
- Cunoştinţe utilizare Word, Excel
- Atitudine pozitivă
- Minim studii medii
- Experienta intr-un post similar, constituie un avantaj