Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului:
- Contactarea telefonica a clientilor pentru recuperarea sumelor restante, aplicand tehnici si standarde de calitate stabilite;
- Mentinerea corespondentei scrise cu clientii prin mesaje e-mail;
- Preluarea apelurilor de la client si rezolvarea situatiilor conform standardelor stabilite;
- Propunerea si negocierea variantelor si termenelor de plata;
- Inregistrarea in baza de date;
- Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor;
- Furnizare informatii corecte si complete privind modalitatea de plata si locatiile unde se poate face plata;
- Oferirea de suport cu privire la situatia financiara a debitorului precum si informatii corecte privind produsele pentru care inregistreaza restanta.
Cerinte:
Pregătire profesională:
- Studii medii sau superioare;
- Experienta pe un post similar constituie avantaj;
- Cunostiinta/Experienta in Executare Silita constituie avantaj.
- MS Office.
Competenţe:
- Atitudine pozitivă şi orientare către client şi rezultate;
- Foarte bune abilităţi de comunicare şi spirit de echipă;
- Capacitate de convingere;
- Abilităţi de organizare şi atenţie la detalii;
- Bune cunoştinţe de operare calculator (Word, Excel).
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Pachet salarial complex (salariu fix + bonusuri);
- Tichete de masa;
- Asigurare medicala clinica privata;
- Program de lucru flexibil;
- Posibilitate de promovare.