Ofiter Risc, Conformitate si Norme Interne

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului

Intocmeste sau contribuie activ la conceperea procedurilor, fluxurilor si instructiunilor de lucru referitoare la activitatea companiei sau documenteaza orice modificare a celor existente, urmand instructiunile managementului;
Preia in analiza si furnizeaza propuneri pentru a se asigura punerea in aplicare a procedurilor, a fluxurilor si a instructunilor de lucru, pentru alinierea la cele ale Grupului;
Analizeaza procesele existente ale Companiei si respectarea normelor de conformitate interne sau ale Grupului si formuleaza recomandari pentru a le imbunatati;
Participa la stabilirea procesului de control al calitatii si respectarea preventiei aparitiei riscurilor operationale;
Este responsabil de identificarea si escaladarea informatiilor cu privire la riscurile generate de activitatea profesionala si comerciala a companiei si angajatilor, in conformitate cu cadrul normativ intern si legislatia in vigoare;
Se asigura ca Ambasador Continuitate de tratarea/comunicarea evenimentelor de natura sa afecteze continuitatea afacerii companiei;
Intocmeste rapoarte periodice de risc operational si de conformitate, in concordanta cu politica Grupului;
Participa in cadrul actiunilor de audit, pe aria de conformitate, risc operational si norme interne;
Asigura reprezentarea companiei in cadrul intalnirilor de lucru externe.

Candidatul ideal

Capacitatea de analiza, sinteza si corelare intre diferite procese / activitati / fluxuri;
Abilitati de comunicare, fluenta in exprimare scrisa si verbala;
Abilitati de organizare si planificare;
Capacitatea de a initia si de a mentine relatii cu diversi colaboratori interni din cadrul Grupului din care face parte Compania dar si externi;
Usurinta de a se descurca individual in situatii complexe;
Cunostiune generale cu privire la legislatia ce guverneaza activitatile companiei, inclusiv cu privire la protectia datelor cu caracter personal;
Limba engleza.

Descrierea companiei

IMPROVEMENT CREDIT COLLECTION SRL (ICC) a fost infiintata in iulie 2013 de catre Grupul Financiar BANCA TRANSILVANIA, ca o companie furnizoare de servicii de colectare a creantelor, prin proceduri extra-judiciare si prin intermediul procedurilor judiciare.

Banca Transilvania (BT) este cel mai mare grup financiar din Romania. Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari. Viziunea BT este de a deveni o banca tot mai buna pentru clienti, echipa si actionari.

Banca Transilvania are 2,5 milioane de clienti, aproape 500 de sedii si peste de colegi in echipa. Strategia sa este sustinuta de actionari puternici, precum Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.

Este singurul brand bancar romanesc prezent in Brand Finance 500 Ranking, realizat de Brand Finance si Cel mai valoros brand bancar din Romania, conform Brand Finance Romania 2017.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Banca Transilvania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Banca Transilvania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Banca Transilvania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?