Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cautam colegi noi care sa se alature echipei noastre pe pozitia: Ofiţer solicitări şi reclamaţii
De ce tu? Pentru că:
- Ești student sau absolvent de studii superioare
- Ești pregătit să asculți clienții și să le rezolvi problemele prin serviciile oferite de compania noastra
- Ești flexibil și axat spre rezultate
- Printre calitățile tale se numără spontaneitatea, spiritul de echipă și flexibilitatea
Ce faci la noi?
- Solutioneaza solicitarile si reclamatiile clientilor conform procedurilor si instructiunilor de lucru la nivel de companie
- Deleaga spre rezolvare cazurile de reclamatii si solicitari catre departamentul responsabil
- Transmite raspuns scris sau telefonic pentru toate situatiile repartizate spre rezolvare echipei de service.
- Monitorizeaza și verifica modul de soluționare a solicitărilor reclamațiilor rezolvate de celelalte departamente ale companiei, astfel încât toate cazurile să fiesoluționate conform proceselor și procedurilor interne de lucru
- Informeaza permanent superiorii ierarhici cu privire la modul de soluționare a solicitărilor și a reclamațiilor.
- Colaboreaza cu diferite persoane, inclusiv salariați dindepartamente cheie ale societății, în vederea soluționării solicitărilor și reclamațiilor în timpul stabilit de angajator.
- Valideaza informațiile înregistrate pentru solicitările și reclamatiile realizare de alți membri ai departamentului.
- Rezolve cazurile repartizate echipei de service impreuna cu departamentele Juridic si Comunicare.
- Işi însuşeste şi respecta procedurile de lucru specifice; respecta comportamentele cheie valabile la nivelul departamentuluiCSC.
- Foloseste eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziţie de companie (ex. aplicaţii informatice).
- Răspunde apelurilor telefonice în concordanţă cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu.
- Se asigura că apelurile preluate sunt tratate cu promptitudine și acuratețe, conform instrucținilor superiorului direct.
- Participa la realizarea diferitelor proiecte de telemarketing si sondaj de satisfactie conform solicitărilor superiorilor ierarhici (sondaje de piață, campanii de call-back, campanii de follow-up etc.).
- Ofera servicii de înalt nivel de calitate clienţilor, promovând o imagine pozitivă a societății;
- Comunica politicos și trateaza cu respect persoanele care fac solicitari și reclamații.
- Inregistreaza cu exactitate informațiile furnizate de clienţi
- Acționeaza în vederea atingerii/depășirii obiectivelor de performanță stabilite de societate.
- Se asigura că apelurile sunt gestionate conform standardelor de contactare specifice (rapiditate contactare, reveniri, rata de contact etc.) pentru fiecare solicitare sau reclamaţie alocată.
- Respecta cerinţele privind disciplina în activitatea pe care o desfăşoară (prezenţa la program, anunţare din timp în caz de întârziere sau absenţă de la serviciu, organizarea spaţiului de lucru, accesul/ieşirea din companie).
- Participa la cursuri de specialitate şi instruiri organizate în vederea îndeplinirii în mod eficient a sarcinilor de serviciu.
- Işi însuşeste în mod corect şi la timp toate informaţiile privind serviciile şi produsele oferite de companie.
- Îsi insușeste, respecta și aplica regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile și procedurile de lucru.
De ce noi? Pentru că îți oferim:
- Salariu atractiv, bonusuri lunare de performanţă, tichete de masă, abonament medical
- Mediu de lucru tânăr, energic și prietenos
- Dezvoltare profesională - traininguri interne (vânzări, customer care, dezvoltare personală etc.)
- Oportunități reale de avansare
- Locație centrală: la 10 minute de metroul Tineretului