Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ai cunostinte in zona relatii clienti? Ai gestionat sesizarile clientilor si te consideri o persoana potrivita pentru a actiona prompt si eficient?Ai lucrat in telesales sau intr-un call center, promovand produse bancare? Atunci esti in tinta noastra.
Esti o persoana sociabila? Ai o atitudine pozitiva si o atentie deosebita la detalii ? Ai cunostinte despre activitatea bancara, gestionarea reclamatiilor?Provocarea vine la Aedificum Banca pentru Locuinte!
RESPONSABILITATI:
- Primeste, inregistreaza si gestioneaza reclamatiile si solicitarile primite din partea clientilor;
- Colaboreaza cu departamentele responsabile de transmitere a informatiilor necesare intocmirii raspunsurilor la reclamatii si solicitari;
- Formuleaza si transmite raspuns, in termenii stabiliti prin reglementarile interne, la reclamatiile si solicitarile primite din partea clientilor si autoritatilor;
- In urma analizelor efectuate asupra activitatii desfasurate, transmite propuneri de imbunatatire a activitatii, de modificare a fluxurilor existente sau de extindere a activitatii desfasurate;
- Acorda sprijin si consultanta canalului de distributie referitor la produsele si procesele bancii.
CERINTELE POSTULUI:
- experienta bancara - minim 2 ani, preferabil in zona de relatii clienti/ Call Center
- experienta in zona de raspuns la reclamatii/gestiunea calitatii proceselor, produselor si serviciilor oferite clientilor de catre Banca - minim 6 luni.
BENEFICII:
Pachet salarial motivant, specific domeniului bancar.