Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ai cunostinte in zona relatii clienti? Ai gestionat sesizarile clientilor si te consideri o persoana potrivita pentru a actiona prompt si eficient?Ai lucrat in telesales sau intr-un call center, promovand produse bancare?  Atunci esti in tinta noastra.


Esti o persoana sociabila? Ai o atitudine pozitiva si o atentie deosebita la detalii ? Ai cunostinte despre activitatea bancara, gestionarea reclamatiilor?Provocarea vine la Aedificum Banca pentru Locuinte!

RESPONSABILITATI: 

- Primeste, inregistreaza si gestioneaza reclamatiile si solicitarile primite din partea clientilor;

- Colaboreaza cu departamentele responsabile de transmitere a informatiilor necesare intocmirii raspunsurilor la reclamatii si solicitari;

- Formuleaza si transmite raspuns, in termenii stabiliti prin reglementarile interne, la reclamatiile si solicitarile primite din partea clientilor si autoritatilor;

- In urma analizelor efectuate asupra activitatii desfasurate, transmite propuneri de imbunatatire a activitatii, de modificare a fluxurilor existente sau de extindere a activitatii desfasurate;

- Acorda sprijin si consultanta canalului de distributie referitor la produsele si procesele bancii.


CERINTELE POSTULUI:

- experienta bancara - minim 2 ani, preferabil in zona de relatii clienti/ Call Center

- experienta in zona de raspuns la reclamatii/gestiunea calitatii proceselor, produselor si serviciilor oferite clientilor de catre Banca - minim 6 luni. 

BENEFICII:

Pachet salarial motivant, specific domeniului bancar.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Aedificium Banca pentru Locuinte S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Aedificium Banca pentru Locuinte S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Aedificium Banca pentru Locuinte S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?