Ofiter suport clienti softuri HoReCa

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Experienta intr-un departament de suport poate fi cea mai importanta experienta pentru dezvoltarea ta profesionala. Un job intr-un call center este oportunitatea perfecta pentru a-ti dezvolta abilitatile necesare pentru a-ti construi o cariera de succes.

- Daca iti doresti sa inveti, sa intelegi, sa-ti explici si sa ajungi sa impartasesti si altora cunostintele tale

- Daca te motiveaza sa gasesti solutii si sa le pui in practica cu empatie pentru clientii nostri

- Daca iti place sa fii in prima linie a relatiei cu clientii 

Te asteptam alaturi de noi!

Image result for customer hero
Responsabilitati:

  • Asigura suport pentru softurile Bit Soft: preluarea, documentarea si rezolvarea cererilor clientilor de hotel, restaurant sau spa
  • Intelegerea modului de lucru al clientului si oferirea de solutii de business sau operationale
  • Asistenta post instalare/suport, consultanta dedicata clientilor pentru a asigura folosirea si functionarea optima a solutiilor achizitionate
  • Respectarea standardelor de calitate
  • Ocazional, implementarea softurilor BitSoft de gestiune si vanzare in hotel sau restaurant

Cerinte

  • Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii: empatie, diplomatie și proactivitate 
  • Aptitudini de relationare cu echipa: initiativa, spirit de echipa
  • Limba engleza nivel mediu-avansat
  • Sa fii organizat, sa iti prioritizezi si sa îti gestionezi eficient responsabilitățile;
  • Capacitatea de a invata rapid cum functioneaza softurile siserviciile oferite 
  • Disponibilitatea de a lucra si in ture de noapte, ture de weekend (avantajul fiind programul flexibil)
  • Ocazional, disponibilitatea pentru deplasari in cadrul proiectelor de implementare soft
  • Cunoasterea suitei Microsoft Office 

Candidatul ideal:

  • Are experienta in domeniul ospitalitatii
  • Cunostinte despre business-ul hotelier si industria ospitalitatii
  • A lucrat cu solutii financiar/contabile/ERP si are cunostintele SQL

Beneficii:

  • Apartenenta la o echipa de top, intr-o companie partener Oracle in Romania si Ungaria;
  • Posibilitatea de dezvoltare prin acces la know-how-ul impresionant al echipei si experienta de lucru cu peste 600 de hoteluri si restaurante din Romania;
  • Abonament medical clinica privata, bonuri de masa, decontare mijloace de transport in comun
  • Traininguri si plan de dezvoltare profesionala

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BIT SOFT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BIT SOFT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BIT SOFT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?