Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Experienta intr-un departament de suport poate fi cea mai importanta experienta pentru dezvoltarea ta profesionala. Un job intr-un call center este oportunitatea perfecta pentru a-ti dezvolta abilitatile necesare pentru a-ti construi o cariera de succes.
- Daca iti doresti sa inveti, sa intelegi, sa-ti explici si sa ajungi sa impartasesti si altora cunostintele tale
- Daca te motiveaza sa gasesti solutii si sa le pui in practica cu empatie pentru clientii nostri
- Daca iti place sa fii in prima linie a relatiei cu clientii
Te asteptam alaturi de noi!
Responsabilitati:
- Asigura suport pentru softurile Bit Soft: preluarea, documentarea si rezolvarea cererilor clientilor de hotel, restaurant sau spa
- Intelegerea modului de lucru al clientului si oferirea de solutii de business sau operationale
- Asistenta post instalare/suport, consultanta dedicata clientilor pentru a asigura folosirea si functionarea optima a solutiilor achizitionate
- Respectarea standardelor de calitate
- Ocazional, implementarea softurilor BitSoft de gestiune si vanzare in hotel sau restaurant
Cerinte
- Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii: empatie, diplomatie și proactivitate
- Aptitudini de relationare cu echipa: initiativa, spirit de echipa
- Limba engleza nivel mediu-avansat
- Sa fii organizat, sa iti prioritizezi si sa îti gestionezi eficient responsabilitățile;
- Capacitatea de a invata rapid cum functioneaza softurile siserviciile oferite
- Disponibilitatea de a lucra si in ture de noapte, ture de weekend (avantajul fiind programul flexibil)
- Ocazional, disponibilitatea pentru deplasari in cadrul proiectelor de implementare soft
- Cunoasterea suitei Microsoft Office
Candidatul ideal:
- Are experienta in domeniul ospitalitatii
- Cunostinte despre business-ul hotelier si industria ospitalitatii
- A lucrat cu solutii financiar/contabile/ERP si are cunostintele SQL
Beneficii:
- Apartenenta la o echipa de top, intr-o companie partener Oracle in Romania si Ungaria;
- Posibilitatea de dezvoltare prin acces la know-how-ul impresionant al echipei si experienta de lucru cu peste 600 de hoteluri si restaurante din Romania;
- Abonament medical clinica privata, bonuri de masa, decontare mijloace de transport in comun
- Traininguri si plan de dezvoltare profesionala