Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce ne dorim de la tine?
- Studii superioare;
- Experienta de minim 1 an in asigurari;
- Cunostinte foarte bune Microsoft Office si baze de date;
- Cunostinte limba engleza;
- Foarte bune abilitati analitice si tehnice;
- Abilitati de comunicare si prezentare;
- Atentie la detalii.
Ce vei face?
- Administrarea portofoliului de polite de asigurare;
- Oferi informatii clientilor interni si externi cu privire la politele de asigurare, conditiile din contract, ratele si termenele de plata;
- Preiei, verifici si operezi in core system fisierele primite de la intermediari, in vederea crearii contractelor de asigurare/alocare prime;
- Gestionezi procesul de colectare a primelor de asigurare, precum si reconcilierea sumelor incasate;
- Emiti acte aditionale si note informative in vederea amendarii contractelor de asigurare;
- Analizezi si initiezi recomandari pentru imbunatatirea continua a proceselor de care Serviciul Suport Operatiuni Bancassurance este responsabil;
- Pregatesti diferite analize si raportari;
- Colaborezi cu alte departamente pentru realizarea diferitelor proiecte la nivel de companie;