Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Minimum 1 an experienta pe zona de creditare (vanzari produse de credit, administrare, control, risc, restructurare si recuperare) sau minimum 1 an experienta call center
Studii – universitare (preferabil profil economic sau juridic)
Cunostinte PC – mediu (MS Office)
Cunostinte despre produse creditare/leasing, produse de cont, proceduri interne
Cunostinte despre fluxul activitatii de creditare si de restructurare specific fiecarui segment de clientela
Cunostinte despre sistemele si aplicatiile bancare
Descrierea jobului:
• Desfasoara activitatea de monitorizare a debitorilor din portofoliu, a stadiului procesului de recuperare si a recuperarilor de creante
• Implementarea strategiei de restructurare/strategiei de recuperare aprobate/pentru participarea bancii in procedurile de insolventa
• Gestioneaza relatia si deruleaza corespondenta cu clientul, in scopul implementarii strategiei de restructurare/recuperare cat si in faza de intocmire, aprobare, monitorizare implementare solutie
• Desfasoara/instructeaza efectuarea/monitorizeaza derularea urmatoarelor activitati: actualizarea garantiilor, rating–urilor, completarea bazelor de date, intocmirea rapoartelor aferente activitatii desfasurate