Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de comunicare si negociere, cu capacitate analitica si spirit de initiativa, cu capacitate de a lucra in echipa si spirit de observatie, cu gandire strategica si capacitate de anticipare, cu abilitati de planificare si prioritizare
Activitati principale:
1. Gestionarea fluxului de comenzi:
- preia si confirma comenzi si retururi;
- emite si verifica documentele de transport;- verifica prin sondaj comenzile inainte de expediere;
- controleaza activitatea partenerilor de curierat si se se implica activ atunci cand fluxul de livrare nu respecta normele de calitate;
- actualizeaza starea comenzilor pentru a reflecta realitatea si / sau monitorizeaza actualizarile automatizate.
2. Gestionarea relatiei cu clientii si partenerii:
- raspunde la solicitarile telefonice / email / Facebook primite de la clienti;
- rezolva eventualele probleme ce pot sa apara;
- sorteaza clienti cu potential de feedback - contactare si solicitare feedback / review;
- gestioneaza relatia cu partenerii de transport (curieri si Posta Romana).
Cerinte:
- Limba Romana: vorbit, scris - nivel foarte bun
- Limba Engleza - scris/vorbit avansat;
- Operare PC (email, Excel, Word, Facebook);
- Capacitate de invatare rapida;-
Atitudine pozitiva, optimista si proactiva;
- Capacitate de munca in echipa - este esentiala comunicarea excelenta cu restul echipei.
Oferta salariala:
- Daca nu ai experienta relevanta: se ofera salariul minim pe economie in primele 3-6 luni, negociabil dupa 3-6 luni in functie de performante si implicare;- Daca ai experienta relevanta: salariul este negociabil.