Responsabilitati
Căutăm să angajăm un analist de risc operațional IT calificat care să ne ajute cu urmărirea și analiza GDPR și alte subiecte de conformitate pe perimetrul GTS.
În mod specific, vi se va cere să:
- Veți fi implicat în culegerea de informații relevante GDPR despre aplicațiile/infrastructurile/procesele GTS, procesarea informațiilor și compilarea informațiilor într-o analiză de risc
- Efectuați analize de confidențialitate prin proiectare pentru toate serviciile/procesele care presupun prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru a evalua toate elementele prelucrării și necesitatea efectuării sau nu a unei analize de impact asupra confidențialității
- Efectuați o analiză a impactului asupra confidențialității, ori de câte ori este necesar, în vederea evaluării riscurilor aferente tuturor serviciilor/proceselor care presupun date cu caracter personal, în scopul minimizării acestora prin implementarea măsurilor de securitate adecvate
- Înregistrați și mențineți la zi evidența procesării datelor folosind un instrument specific (One Trust)
- Oferiți asistență legată de solicitările adresate Asistenței pentru confidențialitate de către colaboratorii care își exercită drepturile conform GDPR
- Veți fi responsabil de declararea incidentelor de conflict de interese în GTS/SEC, ISG (Insider Société Générale) pe perimetrul GTS identificat împreună cu managerii acestora și efectuați acțiuni legate de BIA (Business Impact Analysis and Business Continuity Management) și PRU ( Planul de rezervă pentru utilizator).
- Produceți rapoarte operaționale, de reglementare și tablouri de bord lunare legate de activitatea dvs
- De asemenea, vi se va solicita să oferiți analize/suport specific ad-hoc pentru a ajuta managerii de risc operațional (ORM) în analiza și analiza datelor
Profil necesar
- Preferabil absolvent de studii universitare IT, ai cunoștințe funcționale despre infrastructura IT (nu expert) sau riscuri/legal/audit/conformitate într-un mediu bancar
- Înțelegerea GDPR, a legislației UE privind confidențialitatea datelor și a gestionării contractelor este considerată un plus
- Abilități excelente de analiză și cunoștințe despre MS Office Suite (în special Excel)
- Abilitatea de a-și autogestiona volumul de muncă prin prioritizarea sarcinilor
- Să știe să fie sintetic și să evidențieze mesaje importante despre propria activitate în diverse prezentări
- Mentalitatea de „rezolvare a problemelor” și capacități de generare de soluții
- Orientat către client, înțelege problemele clienților și propune soluția optimă în mod asertiv
- Bune abilități de comunicare, scrisă și orală, în franceză (B2+) și engleză (B1+)
De ce să ni se alăture
SG GSC este o companie certificată Great Place to Work®. Aici veți găsi un loc de muncă și o cultură flexibile, autonomie, oportunități constante de învățare, dinamism și oameni talentați, făcând din această experiență un adevărat accelerator de carieră. Veți descoperi, de asemenea, toată diversitatea afacerilor noastre, într-un sector aflat în continuă evoluție și inovație.
Dacă ai chef să-ți urmezi obiectivele cu ambiție, atunci ai ajuns la locul potrivit.
- În plus, te vei bucura de toate beneficiile noastre
- compensare competitivă și remunerație, inclusiv bonus anual de performanță;
- plan de asistență medicală preventivă și asigurări de sănătate și de viață de grup;
- gamă largă de beneficii flexibile într-un buget lunar;
- beneficii de birou, programe de bunăstare și sănătate mintală;
- diverse beneficii sociale și bonusuri pentru evenimente personale sau de familie;
- Opțiuni de la 9 la 5 zile lucrătoare și lucru de la domiciliu cu bonus de activare la îmbarcare;
- concediu suplimentar plătit și neplătit, inclusiv concediu sabatic;
- oportunități de învățare și creștere bazate pe dezvoltare individuală și planuri de carieră;
- acces nelimitat la diverse resurse eLearning.
Perspectivă de afaceri
Suntem convinși că oamenii sunt motorii schimbării și că lumea de mâine va fi modelată de toate inițiativele lor, de la cele mai mici până la cele mai ambițioase.
Indiferent dacă ne alăturați pentru o perioadă de luni, ani sau întreaga carieră, împreună putem avea un impact pozitiv asupra viitorului. Crearea, îndrăzneala, inovarea și acțiunea fac parte din ADN-ul nostru.
Dacă și tu vrei să fii implicat direct, să crești într-un mediu stimulant și îngrijitor, să te simți util în fiecare zi și să-ți dezvolți sau să-ți consolidezi expertiza, te vei simți ca acasă la noi!
Încă ezită?
Trebuie să știți că angajații noștri pot dedica mai multe zile pe an acțiunilor de solidaritate în timpul programului de lucru, inclusiv sponsorizarea persoanelor care se luptă cu orientarea sau integrarea profesională, participarea la educația financiară a tinerilor ucenici și împărtășirea abilităților lor cu organizații de caritate. Există multe modalități de a te implica.