Despre ALTEN Romania
ALTEN România , parte a grupului internațional ALTEN - cu o poziție unică de lider în IT & Engineering Consulting, oferă suport pentru strategiile de dezvoltare ale clienților săi în domeniile inovației, cercetării și dezvoltării și sistemelor IT din 1996. Compania cuprinde 2 divizii specializate în capabilitățile sale de bază: ENGINEERING & IT . Aceste două divizii sunt: ALTEN TECHNO & ALTEN KEPLER.
ALTEN Romania face parte din Grupul ALTEN, Leader in IT si Consultanta Inginerie. Dezvoltăm soluții tehnice inovatoare și durabile care îndeplinesc nevoile partenerilor noștri locali și internaționali.
O zi obișnuită poate include următoarele:
- Veți fi implicat în colectarea de informații relevante GDPR despre aplicațiile/infrastructurile/procesele GTS, procesarea informațiilor și compilarea informațiilor într-o analiză de risc
- Efectuați analize de confidențialitate prin proiectare pentru toate serviciile/procesele care presupun prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru a evalua toate elementele prelucrării și necesitatea efectuării sau nu a unei analize de impact asupra confidențialității
- Efectuați o analiză a impactului asupra confidențialității, ori de câte ori este necesar, pentru a evalua riscurile aferente tuturor serviciilor/proceselor care presupun date cu caracter personal, cu scopul de a le minimiza prin implementarea unor măsuri de securitate adecvate
- Înregistrați și mențineți la zi evidența procesării datelor folosind un instrument specific (One Trust)
- Oferiți asistență legată de solicitările adresate Asistenței pentru confidențialitate de către colaboratorii care își exercită drepturile conform GDPR
- Veți fi responsabil cu declararea incidentelor de Conflict de Interese în GTS/SEC, pe perimetrul GTS identificat împreună cu managerii acestora și să efectuați acțiuni legate de BIA (Business Impact Analysis and Business Continuity Management) și PRU (User Fallback Plan).
- Produceți rapoarte operaționale, de reglementare și tablouri de bord lunare legate de activitatea dvs
- De asemenea, vi se va solicita să oferiți analize/suport specific ad-hoc pentru a ajuta managerii de risc operațional (ORM) în analiza și analiza datelor.
Pentru a asigura succesul în acest rol, aveți nevoie de următoarea experiență și abilități:
- Preferabil absolvent de studii universitare IT, ai cunoștințe funcționale despre infrastructura IT (nu expert) sau riscuri/legal/audit/conformitate într-un mediu bancar
- Înțelegerea GDPR, a legislației UE privind confidențialitatea datelor și a gestionării contractelor este considerată un plus
- Abilități excelente de analiză și cunoștințe despre MS Office Suite (în special Excel)
- Abilitatea de a-și autogestiona volumul de muncă prin prioritizarea sarcinilor
- Să știe să fie sintetic și să evidențieze mesaje importante despre propria activitate în diverse prezentări
- Mentalitatea de „rezolvare a problemelor” și capacități de generare de soluții
- Orientat către client, înțelege problemele clienților și propune soluția optimă în mod asertiv
- Bune abilități de comunicare, scrisă și orală, în franceză (B2+) și engleză (B1+)
*Doar candidații eligibili vor fi contactați în maximum 2 săptămâni. Orice informație furnizată este tratată ca fiind confidențială.