Operational Risk Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Fisa postului:

Specialistul în managementul riscurilor va identifica, evalua și face recomandări care vor gestiona și atenua riscurile operaționale ale organizației.

Responsabilitatile locului de munca:

  • Identifică riscurile potențiale analizând datele, observând procesele și discutând cu personalul.
  • Elaborează și furnizează rapoarte și prezentări subliniind constatările, identificând și explicând riscurile potențiale și recomandând soluții.
  • Selectează sau dezvoltă și implementează modele sau metodologii adecvate de evaluare a riscurilor
  • Furnizați cunoștințe și instruire privind riscurile privind procesele de management al riscului (identificarea și evaluarea riscurilor, atenuarea riscurilor și urmărirea problemelor, raportarea evenimentelor, testarea controalelor, procesul de aprobare și revizuire a produselor etc.), asigurați caracterul complet al identificării și evaluării riscurilor, asigurați calitatea datelor în interior aplicatii.
  • Consiliază, provoacă soluții și planuri de acțiune, pentru a se asigura că riscurile au fost atenuate în cadrul nivelurilor apetitului pentru risc. Monitorizați și contestați progresul acțiunilor de atenuare.
  • Lucrează îndeaproape cu funcțiile fără risc (Control Intern, Conformitate, Juridic, Finanțe) pentru a oferi o abordare integrată a managementului riscului, pentru a identifica și aborda implicațiile transfrontaliere ale problemelor și evenimentelor, pentru a identifica riscurile semnificative și acțiunile de reducere a riscului Urmează progresul procesului de management al incidentelor și evenimentelor de risc operațional
  • Propune/monitorizează stabilirea de acțiuni în vederea prevenirii manifestării riscurilor operaționale în colaborare cu structurile de afaceri implicate
  • Menține cunoștințele legilor și reglementărilor existente și în curs de dezvoltare legate de industria organizațiilor – Instituții Financiare Nebancare; evaluează și explică cât de nou; elaborează și gestionează procesele IFNB și cadrul de reglementare al IFNB din perspectiva riscurilor operaționale
  • Contribuie la intocmirea rapoartelor periodice privind riscurile operationale
  • Monitorizați expunerea reală la risc în raport cu nivelurile apetitului pentru risc. Dacă aceste niveluri de apetit au fost sau se așteaptă să fie depășite, împreună cu managementul respectiv, el/ea va folosi activități pentru a aduce apetitul pentru risc la niveluri acceptabile.
  • Monitorizați și construiți raportarea / tabloul de bord relevant pentru riscurile cheie ale afacerii.
  • Monitorizați și construiți rapoartele relevante cu privire la proiectarea și eficacitatea operațională a controalelor cheie.
  • Supravegheați și contestați în mod obiectiv orice acțiuni care pot da naștere unui risc operațional și să treacă la nivelul următor superior de management al riscului.
  • Proiectați, implementați și furnizați programe relevante de formare și conștientizare pentru a le permite proprietarilor de afaceri să devină campioni în managementul riscurilor pentru domeniile lor de responsabilitate.
  • Monitorizează și implementează toate schimbările de reglementare în ceea ce privește managementul riscului operațional la nivel de Companie; Mentine relatia cu Banca Centrala si alte autoritati in ceea ce priveste managementul riscului operational; Supervizează și oferă suport tuturor departamentelor în ceea ce privește managementul riscului operațional în dezvoltarea de noi activități, produse, filiale;

Aptitudini necesare:

  • Diplomă universitară în afaceri, finanțe sau alt domeniu relevant.
  • Minim 3 ani de experiență în risc operațional sau domenii similare (ex. Risc, Conformitate, Audit).
  • Cunoaștere puternică a proceselor operaționale și de reglementare ale NBFI
  • Cunoașterea reglementărilor locale/aplicabile
  • Abilități de comunicare eficientă.
  • Fluent în limba engleză scris și vorbit.
  • Excelente abilități analitice, atenție la detalii, capabil să lucreze independent în proiecte.
  • Abilități de prezentare.

Noi oferim:

  • Salariu negociat in functie de experienta.
  • al 13-lea salariu.
  • Program de lucru flexibil.
  • Politica de lucru de la domiciliu 1 zi pe săptămână.
  • Asigurare de sanatate din prima zi.
  • Echipa fericita de oameni talentati.

Apreciem foarte mult confidențialitatea dvs. și vă vom procesa datele personale în conformitate cu Notificarea noastră de confidențialitate și cu legile de confidențialitate relevante. Operatorul datelor dumneavoastră cu caracter personal este Ecofinance IFN SA.

https://dyninno.com/en/privacy-notice-ecofinance-romania/

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EcoFinance pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EcoFinance pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EcoFinance locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?