Operations Assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

„De zi cu zi”

Oferiți asistență administrativă / tranzacțională directorului de producție și întregii echipe de management pentru activitățile de zi cu zi, comunicarea internă, relațiile publice și evenimentele de conformitate.
  • Asigurarea zilnica a asistentei generale secretariat-administrative Directorului de productie. Menținerea agendei, programarea și aranjarea întâlnirilor, gestionarea rezervărilor de călătorie și cazare și pregătirea rapoartelor de cheltuieli de călătorie pentru directorul de producție și echipa de management.
  • Traducerea documentelor tehnice sau de afaceri și a articolelor de presă la cerere.
  • Organizați și furnizați suport logistic pentru reuniunile personalului și transmisiunile web de management
  • Coordonarea aranjamentelor facute pentru intalnirile interne/externe si compilarea materialelor necesare intalnirilor/conferintelor.
  • Organizarea de vizite pentru managementul superior / evenimente corporative atunci când este necesar.
  • Furnizarea de suport pentru Comms Dep. gestionarea bugetului (plasarea comenzii de achiziție, actualizarea întreținerii PO, procesul de acumulare YE și PoP)
  • Asistență în comunicare internă care oferă asistență directorului de producție în revizuirea notelor interne pentru gramatică, corectitudine și completitudine și se asigură că este atașat materialul adecvat, după cum se consideră necesar.
  • Organizarea/participarea la intalniri (transmiterea tuturor informatiilor logistice, rezervarea salilor de conferinta - inaintea intalnirilor, asambleaza materiale de baza, consumabilele necesare si amenajeaza spatiul de intalnire in colaborare cu departamentul IT, asigurandu-se ca spatiile sunt dotate corespunzator pt. întâlniri - videoproiector, computer etc.). Aceștia participă la întâlniri și pregătesc procese-verbale sau rezumate ale rezultatelor întâlnirii.
  • Se vor face aranjamente de călătorie pentru echipa de management și pentru vizitatorii departamentului de management estimări de costuri, rezervări bilete de avion, cazare, aranjamente de preluare, pregătirea documentației pentru obținerea vizei, asigurare de călătorie;
Pe cine căutăm
  • Studii studii universitare;
  • Experienta in munca minim 2 ani activitate de secretariat/ocuparea unei pozitii financiare ca junior
  • Alte abilități Abilități de management de proiect - Cu experiență; Fluent engleză; Cunoștințe PC – Excel, Word, PowerPoint
  • Competențe Orientat către client, Integritate și încredere, Organizare și management al timpului, Orientat către acțiune
  • Contacte interne și externe Departamente interne de finanțe, IT, servicii generale, marketing, departament de vânzări. Furnizori externi de servicii (agenți de turism; hoteluri etc.)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Philip Morris International pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Philip Morris International pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Philip Morris International locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?