Operations Director

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

ManpowerGroup România caută un Director de Operațiuni pentru unul dintre clienții săi, specializat în vânzarea de stivuitoare și echipamente de depozitare, remorcare și utilaje de construcții.


Prezentare generală a poziției:

Directorul Operațional organizează și exercită gestionarea eficientă a tuturor activităților desfășurate în cadrul locației: activitate de vânzare și întreținere pentru gama de stivuitoare, utilaje de depozit, construcție de utilaje și remorcare.


Un director operațional de succes va avea:

Minim 5 ani într-o funcție de conducere;

Minim 3 ani experiență în vânzări sau întreținere echipamente (stivuitoare, echipamente de depozit etc.);

Licenta - tehnica (mecanica-mecatronica; masini-unelte) constituie un avantaj;

Cunoașterea procesului de vânzare și a tehnicilor de negociere;

Cunoștințe tehnice de mecanică, mașini-unelte;

Luarea deciziilor și capacitatea de a reacționa rapid la schimbarea mediului;

Abilități de prezentare și abordare argumentativă;

Bune abilități analitice și numerice și cunoștințe financiare;

Agil și adaptabil, identificând cu ușurință oportunitățile de afaceri și conectând informațiile de piață și avantajele competitive;

Abilități manageriale și de conducere dovedite;

Creativ, atent la detalii, bun spirit de observatie si orientat catre client.

Alte cerinte:

Permis de conducere categoria B;

Autoformare permanentă în activitatea pe care o desfășoară;

Disponibilitate pentru deplasare.



Prioritățile tale de bază vor fi următoarele:


Stabilește obiectivele de dezvoltare ale locației (vânzări, service și administrativ), în conformitate cu strategia dezvoltată la nivel de companie sau Grup;

Reprezinta firma in relatii de protocol cu ​​furnizorii, clientii si alte parti/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor locatiei - efectueaza vizite periodice la clienti;

Gestionează și eficientizează contractele de colaborare cu furnizorii de echipamente, piese de schimb și furnizori de servicii cu impact asupra afacerii;

Elaborează strategia comercială pentru atingerea obiectivelor asumate;

Dezvoltarea portofoliului de clienți - identificarea de noi modalități de atragere și reținere a clienților;

Planificarea eficientă a resurselor umane (angajare, concedieri, pregătire, evaluări, concedieri etc.);

Stabilește obiectivele personalului din subordine, termenele și metodele de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;

Participa la elaborarea bugetului si gestioneaza bugetul companiei;

Verifica zilnic starea platilor la scadenta si urmareste recuperarea platilor neachitate;

Asigura buna desfasurare a relatiilor cu clientii si partenerii de afaceri care intra in contact cu obiectivul pe care il conduce, prin gestionarea situatiilor aparute, asigurandu-se ca raspunde cu promptitudine oricaror solicitari primite, respectand conduita impusa de compania pe care o reprezinta;

Asigură respectarea și apărarea intereselor și imaginii companiei în relațiile cu clienții, autoritățile publice centrale și locale;

Întocmește rapoarte specifice pentru producătorii mărcilor reprezentate (BPI și alte rapoarte specifice);

Intocmeste analize, prognoze si rapoarte privind activitatea locatiei;

Controlează și asigură respectarea procedurilor interne și a Reglementărilor interne din cadrul companiei.


Ce îți va plăcea la companie!


Cultură de echipă puternică în care succesele sunt sărbătorite împreună;

Oportunitatea de a contribui la creșterea și dezvoltarea organizației;

Oportunități pentru sesiuni regulate de formare profesională.


Location: Chitila, jud, Ilfov

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la ManpowerGroup România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la ManpowerGroup România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are ManpowerGroup România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?