ManpowerGroup România caută un Director de Operațiuni pentru unul dintre clienții săi, specializat în vânzarea de stivuitoare și echipamente de depozitare, remorcare și utilaje de construcții.
Prezentare generală a poziției:
Directorul Operațional organizează și exercită gestionarea eficientă a tuturor activităților desfășurate în cadrul locației: activitate de vânzare și întreținere pentru gama de stivuitoare, utilaje de depozit, construcție de utilaje și remorcare.
Un director operațional de succes va avea:
Minim 5 ani într-o funcție de conducere;
Minim 3 ani experiență în vânzări sau întreținere echipamente (stivuitoare, echipamente de depozit etc.);
Licenta - tehnica (mecanica-mecatronica; masini-unelte) constituie un avantaj;
Cunoașterea procesului de vânzare și a tehnicilor de negociere;
Cunoștințe tehnice de mecanică, mașini-unelte;
Luarea deciziilor și capacitatea de a reacționa rapid la schimbarea mediului;
Abilități de prezentare și abordare argumentativă;
Bune abilități analitice și numerice și cunoștințe financiare;
Agil și adaptabil, identificând cu ușurință oportunitățile de afaceri și conectând informațiile de piață și avantajele competitive;
Abilități manageriale și de conducere dovedite;
Creativ, atent la detalii, bun spirit de observatie si orientat catre client.
Alte cerinte:
Permis de conducere categoria B;
Autoformare permanentă în activitatea pe care o desfășoară;
Disponibilitate pentru deplasare.
Prioritățile tale de bază vor fi următoarele:
Stabilește obiectivele de dezvoltare ale locației (vânzări, service și administrativ), în conformitate cu strategia dezvoltată la nivel de companie sau Grup;
Reprezinta firma in relatii de protocol cu furnizorii, clientii si alte parti/organizatii cu impact real/potential asupra rezultatelor locatiei - efectueaza vizite periodice la clienti;
Gestionează și eficientizează contractele de colaborare cu furnizorii de echipamente, piese de schimb și furnizori de servicii cu impact asupra afacerii;
Elaborează strategia comercială pentru atingerea obiectivelor asumate;
Dezvoltarea portofoliului de clienți - identificarea de noi modalități de atragere și reținere a clienților;
Planificarea eficientă a resurselor umane (angajare, concedieri, pregătire, evaluări, concedieri etc.);
Stabilește obiectivele personalului din subordine, termenele și metodele de măsurare a gradului de realizare a obiectivelor;
Participa la elaborarea bugetului si gestioneaza bugetul companiei;
Verifica zilnic starea platilor la scadenta si urmareste recuperarea platilor neachitate;
Asigura buna desfasurare a relatiilor cu clientii si partenerii de afaceri care intra in contact cu obiectivul pe care il conduce, prin gestionarea situatiilor aparute, asigurandu-se ca raspunde cu promptitudine oricaror solicitari primite, respectand conduita impusa de compania pe care o reprezinta;
Asigură respectarea și apărarea intereselor și imaginii companiei în relațiile cu clienții, autoritățile publice centrale și locale;
Întocmește rapoarte specifice pentru producătorii mărcilor reprezentate (BPI și alte rapoarte specifice);
Intocmeste analize, prognoze si rapoarte privind activitatea locatiei;
Controlează și asigură respectarea procedurilor interne și a Reglementărilor interne din cadrul companiei.
Ce îți va plăcea la companie!
Cultură de echipă puternică în care succesele sunt sărbătorite împreună;
Oportunitatea de a contribui la creșterea și dezvoltarea organizației;
Oportunități pentru sesiuni regulate de formare profesională.
Location: Chitila, jud, Ilfov