Operations Engineer (Perforce Support)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Grupul Electronic Arts Information Technology (EAIT) menține angajații noștri și operațiunile de afaceri conectate la nivel global. În calitate de companie de divertisment digital, nevoile tehnologice ale companiei EA sunt diverse și se întinde pe dezvoltarea jocurilor, colaborarea cu forța de muncă, marketing, publicare, experiență jucătorului, securitate și activități corporative. Aducem servicii tehnologice creative în fiecare dintre aceste domenii, menținându-i pe toți cei creativi, colaborativi și productivi. Echipa noastră asigură un joc mai bun în toată EA și are nevoie de ajutorul tău pentru a face asta.

Rezumatul poziției

Game Creation Ops Engineer (GCOE) supraveghează serviciile pentru toate locațiile și clienții EA pentru a asigura performanța serviciului nostru. GCOE conduce depanarea tehnică, conducerea activităților pentru probleme, asigurând timpul de funcționare și stabilitatea serviciilor noastre și fiind primul punct de escaladare pentru toate incidentele și problemele. GCOE este, de asemenea, strâns integrat în întregul proces de dezvoltare a produsului, contribuind profund la stand-up-urile zilnice, coordonarea sarcinilor, urmărirea problemelor, relațiile cu furnizorii și asigurarea calității. O funcție importantă a acestui rol este cea de expert în domeniu al serviciului GCO. GCOE menține o înțelegere expertă a tuturor sistemelor și integrărilor pentru toate serviciile. Ca parte a acestui lucru, ei îmbunătățesc serviciile prin activități de dezvoltare, evaluări de risc, funcții noi și feedback-ul clienților. De asemenea,

Jobul poate fi OnSite Hybrid (București) sau Offsite din România, în funcție de preferință și veți raporta la Directorul Operațiuni Creare Joc.

Responsabilitati
  • Interfață operațională cu dezvoltatorii și creatorii de software
  • Oferiți expertiză în materie de produse, în special în timpul evenimentelor de afaceri (de exemplu, lansări de titluri, închidere la sfârșitul anului, fuziuni și achiziții.)
  • Rezolvați solicitările și problemele operaționale la valorile de calitate convenite
  • Semnalați sarcinile operaționale repetitive ca oportunități de automatizare și implementare
  • Gestionați întreruperile serviciului (comms, incident, RCA și acțiuni corective)
  • Ca parte a echipei de produs, veți defini și oferi îmbunătățiri, dezvoltați facilitatori pentru a reduce datoria tehnologică și operațională, veți colecta și publica valorile de performanță și utilizare.
  • Veți gestiona upgrade-urile și testele nefuncționale obligatorii
  • Lider tehnic pentru portofoliul de creare a jocurilor, inclusiv operațiuni zilnice, planificare, întreținere regulată, audituri, monitorizare, analiză și îmbunătățiri ale serviciilor
  • Veți fi un expert în domeniu, veți sprijini Customer Success Managers (CSM) cu clienții de integrare și veți oferi instruire pentru a răspunde solicitărilor specifice ridicate de clienți
  • Coordonează clienții, partenerii, vânzătorii și partenerii din întreaga lume, inclusiv apelurile de conducere și soluțiile de conducere în cadrul diverselor echipe
  • Facilitarea relațiilor cu furnizorii de produse pentru compania noastră; interacțiunile includ întâlniri, evaluări, licențiere, urmărirea defectelor și asistență
  • Oferiți onboarding, mentorat și evaluări pentru membrii echipei
  • Participarea la standup-uri zilnice, inclusiv planificarea sprintului, coordonarea efortului și atribuirea și finalizarea sarcinilor
  • Participați la îmbunătățirea serviciilor, ghidat de feedback-ul clienților, cunoștințele despre produse, foaia de parcurs pentru produse și planificarea strategică
  • Conduceți conștientizarea organizației cu privire la probleme printr-o „bază de date despre erori cunoscute”
  • Întreruperea serviciului și restabilirea în timpul ciclului de viață al unui incident
  • Colaborați cu securitatea EA pentru a asigura conformitatea cu politicile existente, iar noi cerințe sunt integrate în planificare
  • Colaborați cu echipa Central IT Operations pentru a conveni asupra unui proces și tehnologie comune pentru operațiuni
  • Gestionați proiecte de la concept până la final
Calificări
  • Dezvoltare software, DevOps sau experiență SRE
  • Experiență de gestionare a controlului sursei cu git, GitLab sau GitHub. Experiență forțată.
  • Întâlnește-te cu parteneri de nivel superior, inclusiv comunicând probleme tehnice complexe către toate tipurile de public
  • Experiență în managementul proiectelor (PMP un atu)
  • 3+ ani de experiență cu metodologii Agile și de management de proiect (PMP/ACP)
  • Utilizați diferite tehnologii open-source și servicii cloud (experiență cu AWS și Azure)
  • Antecedente în sisteme de operare, inclusiv Linux, Unix și Windows Administration
  • Experiență cu concepte de rețea; de exemplu, rutare, subrețele, DNS.
  • Experiență în virtualizare, servere și alte componente hardware asociate
  • Identificați problemele și implementați soluții
  • În schimburi, după orele de lucru și în weekend
  • Diplomă de licență într-o zonă de studiu conexă sau experiență echivalentă
Electronic Arts Inc. este lider global în divertismentul interactiv. Dezvoltăm și livrăm jocuri, conținut și servicii online pe platforme. Avem un portofoliu larg de mărci care acoperă cele mai populare genuri.

Existam pentru a inspira lumea sa se joace. Creăm noi experiențe de joc extraordinare pentru milioanele noștri de jucători de pretutindeni, reunind oameni experimentați care combină creativitatea, inovația și pasiunea. Imersăm angajații noștri într-o cultură incluzivă și oferim oportunități de învățare și conducere care le permit angajaților noștri să facă cea mai de impact și cea mai plină de satisfacții munca din cariera lor.

Alăturați-vă nouă pentru a conduce următoarea revoluție în jocuri.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Electronic Arts (EA) pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Electronic Arts (EA) pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Electronic Arts (EA) locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?