BAT evoluează în ritm - cu adevărat ca nicio altă organizație.
Pentru a atinge ambiția, ne-am propus, căutăm colegi care să fie pregătiți să ne trăiască etosul în fiecare zi. Vino să faci parte din această călătorie!
TITLUL POSTULUI Operațiuni Finanțe Executiv
FUNCȚIA Finanțe
SUB FUNCȚIA Finanțe Comerciale – Operațiuni
GAMA SALARIAL Salarizare/remunerare competitivă
LOCALITATE Ploiești, România
TIP POST Permanent
DECLARAȚIE DE SCOP
- Pentru a asigura că informațiile corecte sunt prognozate și raportate cu privire la costurile de fabrică (costul de conversie, cheltuielile generale de producție) capitalul de lucru.
- Pentru a asigura controlul, justificarea financiară, raportarea și prognoza cheltuielilor de capital pentru funcționarea fabricii, în colaborare cu toți deținătorii de buget al fabricii.
Responsabilități
- Pregătirea costurilor de conversie și cheltuielilor generale de producție pentru Planul anual de operațiuni și pentru raportarea lunară și trimestrială.
- Furnizarea de prognoze de costuri către departamentele de operațiuni pentru pregătirea raportării lunare și trimestriale pentru management.
- Furnizarea costului real al fabricii către departamentele de operațiuni pentru pregătirea raportării lunare și trimestriale pentru management.
- Sprijiniți deținătorii de buget/ departamentele de operațiuni pentru planificarea și raportarea bugetară pentru costul real/prevăzut în instrumentul BPC.
- Activități de închidere lunare/anuale angajări/provizioane/reîncărcări.
- Analizați, investigați și corectați erorile în înregistrările financiare.
- Pregătirea unei analize lunare detaliate a variației pe tip de cheltuială.
Experiență, abilități, cunoștințe
- Licenta universitara in domeniul economic.
- Experienta de minim 2 ani in raportare financiara.
- Cunoștințe de bază în contabilitate.
- Abilitatea de a înțelege și analiza impactul deciziilor de afaceri asupra rezultatelor financiare
- Cunoașterea limbii engleze, atât scris cât și vorbit.
- Experiență puternică în computer Microsoft Office, Excel, SAP, raportare BI.
- Foarte bune abilități de comunicare, abilități organizatorice, capacitate de prioritizare și capacitatea de a lucra cu termene limită strânse;
- Abilități analitice și numerice puternice, gândire logică și atenție la detalii și acuratețe;
- Proactiv și dornic de dezvoltare continuă.
SUNTEM BAT
La BAT ne angajăm în scopul nostru de a crea un mâine mai bun. Acesta este ceea ce ne determină oamenii și pasiunea pentru inovație.
Vezi ce este posibil pentru tine la BAT.
- Cel mai bun angajator global cu 53.000 de oameni BAT pe peste 180 de piețe
- Mărcile vândute în peste 200 de piețe, realizate în 44 de fabrici din 42 de țări
- Tech Hub-uri nou înființate care construiesc capabilități de clasă mondială pentru inovare în 4 locații strategice
- Lider în diversitate în Financial Times și câștigător al celor mai bune practici de Ziua Internațională a Femeii
- Câștigător al Premiului Seal – una dintre cele mai sustenabile 50 de companii
APPARTENȚIA, REALIZAREA, ÎMPREUNĂ
Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza tot ceea ce facem aici la BAT. Știm că colaborarea cu colegi din medii diferite este ceea ce ne face mai puternici și cei mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri.
Vino să aduci diferența!