Operations Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

#Fii mai mult

Aspirați la o carieră plină de satisfacții, care să vă permită să faceți mai mult și să obțineți mai mult? Eliberați-vă întregul potențial la locul de muncă cu TDCX, o companie BPO premiată și în creștere rapidă.


Lucrați cu cele mai iubite mărci din lume și fiți alături de oameni minunați și diverși. Fii acasă, aparține și începe-ți călătoria către #BeMore!


Principalele motive pentru a lucra cu TDCX

  • Remunerație atractivă, avantaje grozave și stimulente de performanță
  • Abonament medical
  • Spații de lucru premium și Instagram, chiar lângă stația de metrou Pipera
  • Cafea și ceai gratuite la birou
  • Activități captivante și programe de recunoaștere
  • Planuri puternice de învățare și dezvoltare pentru dezvoltarea carierei tale
  • Cultură pozitivă pentru ca să #FiiMai la locul de muncă
  • Aranjamente flexibile de lucru
  • Fii instruit și îndrumat de experți în domeniul tău
  • Alăturați-vă unei companii globale cu 26 de ani de experiență și peste 350 de premii din industrie


Care este misiunea ta?


  • Gestionați și îmbunătățiți operațiunile de zi cu zi pentru a vă asigura că sunt livrate clienților standarde înalte de servicii prin monitorizarea performanței, rezolvarea problemelor, audituri de sistem și măsuri de asigurare a calității
  • Asigurați-vă că obiectivele de performanță, SLA-urile și KPI-urile sunt revizuite în mod continuu, aliniate la obiectivele interne și ale clienților, iar așteptările sunt îndeplinite cu niveluri optime de calitate și livrare a serviciilor
  • Determinați strategiile operaționale ale centrului de apel prin desfășurarea de exerciții cum ar fi revizuirea performanței, planificarea capacității și evaluarea nevoilor
  • Aplicați o gamă largă de instrumente pentru a planifica, analiza și supraveghea performanța programului pentru a vă asigura că există îmbunătățiri, inclusiv programe de stimulare, managementul valorii aberante, aplicarea Programului de dezvoltare a angajaților, printre altele.
  • Identifică și promovează cele mai bune practici, procese și sisteme și stimulează mediul de îmbunătățire continuă
  • Supraveghează, conduce, antrenează și inspiră o echipă de manageri de echipă și promovează dezvoltarea continuă orientată spre îndeplinirea/depășirea performanței și așteptărilor clienților și pentru planificarea succesiunii
  • Sprijiniți Achiziția de Talente în procesul de recrutare intervievând potențialele angajări și subliniind așteptările clare la locul de muncă
  • Participați, facilitați prezentări și reprezentați departamentul de operațiuni al contului în interacțiunile cu clienții, inclusiv revizuirile periodice de afaceri și în timpul vizitelor
  • Colaborează cu alți membri ai echipei și echipe de servicii partajate pentru a atinge scopurile și obiectivele programului și pentru a sprijini mai bine angajații; să colaboreze cu clientul pentru probleme legate de performanță, escalade și corespondență similară.
  • Construiește și menține o relație solidă cu părțile interesate interne și externe
  • Examinați procesele și informațiile cu scopul de a oferi feedback-ul necesar, faceți sugestii/recomandări cu privire la îmbunătățiri în cadrul programului
  • Orice alte îndatoriri și responsabilități care vă pot fi atribuite de conducere din când în când, în categoria dvs. de angajare în organizație și pentru implementarea eficientă, întreținerea și îmbunătățirea continuă a Sistemului de management al calității al TDCX


Pe cine căutăm?


  • Minim 2 ani în facultate, de preferință o diplomă de licență
  • 5 ani de experiență în BPO sau mediu similar
  • Minim 3 ani experiență în funcții de management operațional
  • Cunoștințe cu tehnologia, în special computere, aplicații software și sisteme telefonice
  • Abilități excepționale de comunicare verbală și scrisă în limba engleză
  • O bună înțelegere a produselor, politicilor și serviciilor companiei
  • Abilități interpersonale și de management al oamenilor foarte dezvoltate, inclusiv capacitatea de a interacționa cu și de a influența oamenii la toate nivelurile
  • Cunoaștere puternică a evaluării performanței și a parametrilor serviciului clienți
  • Excelent coaching, implicare și dezvoltare a abilităților oamenilor
  • Excelente abilități de rezolvare a problemelor și de analiză
  • Excelente abilități de organizare și de gestionare a timpului
  • O înțelegere solidă a operațiunilor și funcțiilor Call Center, precum și a proceselor de afaceri


Cine este TDCX:

TDCX (NYSE: TDCX) furnizează soluții digitale CX transformatoare, permițând mărcilor de top și perturbatoare la nivel mondial să achiziționeze noi clienți, să fidelizeze clienții și să-și protejeze comunitățile online.


TDCX ajută clienții, inclusiv multe dintre cele mai bune mărci din lume, să-și atingă aspirațiile privind experiența clienților, valorificând tehnologia, inteligența umană și amprenta noastră globală. Servim clienți în domeniul fintech, gaming, tehnologie, home sharing și călătorii, publicitate digitală și social media, streaming și e-commerce. Expertiza noastră și amprenta noastră puternică în Asia ne-au transformat într-un partener de încredere pentru clienți, în special pentru companiile cu creștere mare, din noua economie, care doresc să exploateze potențialul de creștere al regiunii.


Ne mândrim să descoperim și să angajăm cei mai buni profesioniști care ni se alătură în timp ce transformăm industria CX externalizată. Angajamentul nostru de a fi #BeMore pentru oamenii noștri, clienții noștri și comunitatea noastră ne-a determinat să câștigăm peste 350 de premii din industrie, inclusiv să fim una dintre cele mai bune companii pentru care să lucrăm din Asia.


De la spațiile noastre de lucru premium, pachete de compensare peste media industriei, oportunități de carieră, până la avantajele noastre la locul de muncă, luați legătura pentru a afla mai multe despre ceea ce vă așteaptă atunci când începeți o carieră cu TDCX.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TDCX pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TDCX pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TDCX locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?