OPERATIONS OFFICER-IASI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Clientul nostru este o consultanță independentă, paneuropeană în domeniul durabilității, specializată în sectorul imobiliar comercial. Serviciile lor sunt dedicate organizațiilor de investiții imobiliare.

Ofițerul de operațiuni nu va gestiona doar operațiunile specifice țării, ci va fi cheia pentru gestionarea ciclului de viață al angajaților și pentru a se asigura că afacerea se stabilește cu succes în regiune.



RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE

Responsabilitățile de bază permit operațiuni de afaceri de zi cu zi și resurse umane eficiente, ajutând la menținerea resurselor și a conformității afacerii în jurisdicția relevantă.

• Asigurarea funcționării fără probleme a operațiunilor și oferirea unui suport cheie în extinderea companiei prin eficientizarea proceselor de afaceri pentru creșterea actuală și viitoare.

• Înființarea, organizarea și gestionarea colaborării/contractelor eficiente cu furnizorii de servicii pentru unitatea de afaceri locală în ceea ce privește infrastructura/facilitățile, juridice, sănătate și siguranță, recrutare, salarizare și orice alte domenii de servicii suplimentare.

• Avand intreaga responsabilitate pentru conformitatea legala in toate domeniile de activitate privind unitatea de afaceri din Romania.

• Elaborează și menține bugetele birourilor locale și aprobă toate cheltuielile pentru unitatea de afaceri din locație.

• Coordonează și organizează activități de birou

• Conduce (susținut de HQ Management) implementarea unor procese eficiente, coaching și mentorat personalului, vizând implicarea angajaților, dezvoltarea carierei, soluționarea conflictelor, motivarea, păstrarea echipei din România.

• Desfășurarea activităților și proceselor de conformitate cu resursele umane pentru personalul angajat de Client în România, astfel încât afacerile globale să rămână conforme cu legislația locală de muncă.

• Actualizați echipa centrală de resurse umane cu privire la legislația locală de resurse umane și cerințele proceselor din România și discutați abordări astfel încât acțiunile și procesele să se alinieze cu cultura organizațională a companiei, precum și cu legislația românească a muncii (de exemplu, probațiuni, managementul performanței, reziliere etc.)

• Incorporarea de noi angajați cu sediul în România, în conformitate cu legislația specifică locală/țară

• Asigurarea înregistrărilor și sistemelor exacte ale angajaților în ordine bună, actualizate, astfel încât acestea să fie la zi;

• Lucrul împreună cu echipa centrală de resurse umane pentru a elabora politica de resurse umane și actualizările, după caz, în conformitate cu legislația locală/specifică de țară, în conformitate cu politicile globale de resurse umane ale clientului, cu excepția cazului în care legislația locală sau forțele pieței solicită acest lucru

• Revizuirea continuă a proceselor pentru eficiență și eficacitate în parteneriat cu echipa centrală de resurse umane și pentru a se alinia la procesele clienților

• Gestionează activitățile locale de recrutare în acord cu echipa centrală de HR și construiește capacitatea locală de HR și de recrutare

• Sprijinirea echipei centrale de HR cu instruirea managerilor de linie pe subiecte relevante și sprijinirea managerilor de linie noi și existenți cu responsabilități și procese de management în conformitate cu legislația locală/specifică țării

• Sprijinirea echipei centrale de HR cu activități de învățare și dezvoltare a afacerii globale

• Lucrează îndeaproape cu echipa centrală de HR pentru a se consulta în probleme legate de relațiile locale (România) la locul de muncă și managementul performanței, după cum este necesar

• Oferirea de consiliere și asistență cu privire la politici, proceduri, legislație,

• Alte inițiative și procese de HR, după caz, pentru a sprijini afacerea, așa cum este cerut de echipa centrală de HR, pe măsură ce afacerea continuă să se extindă.



RESPONSABILITĂȚI SUPLIMENTARE

Responsabilitățile suplimentare pot depinde de activitățile de afaceri și pot include:

• Sprijin pentru procesele legate de HR pentru operarea în noi jurisdicții, inclusiv aspecte ale înființării entității, contracte de muncă, procese de salarizare.

• Construirea unei funcții locale de HR și recrutare care să permită dezvoltarea și sprijinul eficient la nivel local pentru toate echipele noastre din România



Abilități/Experiență

• Gradul de studii superioare

• Limba română și engleză - cunoaștere deplină

• Extinderea continuă a cunoștințelor despre legislația română a muncii (actualizată pe măsură ce apare o nouă lege);

• Expunerea internațională la UE și capacitatea de a lucra bine într-o cultură și un context internațional mai larg;

• Experiență dovedită în gestionarea unui centru de cost și, în mod ideal, a unui centru de profit și pierdere cu servicii complete de >5-10 milioane GBP

• Experiență dovedită în conducerea schimbărilor de transformare în cadrul unei afaceri, demonstrând și evidențiind managementul schimbării pentru a îmbunătăți operațiunile de afaceri

• O pasiune pentru creștere și învățare

• Empatie, abordabilitate și bune abilități de ascultare

• Atenție puternică la detalii și la următoarele proceduri

• Capacitatea de a face un pas înapoi pentru a evalua o situație sau a îmbunătăți procesele

• Abilitatea de a echilibra procesul cu înțelegerea contextului mai larg

• Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului, cu capacitatea de a face mai multe sarcini acolo unde este necesar

• Atitudine generală pozitivă care va contribui la un mediu de lucru mai bun pentru toți membrii personalului

• Capabil să demonstreze un istoric bun în livrarea proiectelor

• O bună înțelegere a modului în care datele joacă un rol tot mai mare în operațiunile de afaceri ar fi avantajoasă (de dorit)



SALARIU ȘI BENEFICII

  • Salariu – COMPETITIV
  • Indemnizație de ajutor medical
  • Vouchere de Craciun si Paste
  • Alocație zilnică de masă
  • <25 > Zile de vacanță
  • Locație și orar: Iași, România, între orele 09:00 – 18:00 (Ore profesionale la nevoie)



Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Antal International pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Antal International pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Antal International locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?