Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Absolvent studii medii / superioare economice;
- Experienta in domeniu constituie un avantaj;
- Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi;
- Meticulozitate si atentie la detalii;
- Lucrul in echipa;
- Abilitati bune de comunicare;
- Orientarea spre rezultat;
- Rezistenta la stres;
- Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor;
- Implicare si spirit de initiativa;
- Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
- Cunostinte in operare calculator si echipamentele de birou specifice si Microsoft Office
RESPONSABILITATI:
- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase de banca etc.
- Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de predarea/preluarea documentelor contabile.
- Diverse activitati de secretariat
BENEFICII:
-Mediu de lucru dinamic si interactiv;
- Posibilitati de invatare si dezvoltare in cadrul companiei;
- Pachet salarial atractiv;
- Training