Ai un nivel bun de utilizare a calculatorului (rapiditate in tastare si atentie la detalii), esti atras/a de un job cu sarcini si obiective clare, alatura-te noua pentru a lucra intr-un mediu francofon, alaturi de colegi pasionati si inspirati!
Responsabilitati:
- Executa operatiuni de birou specifice departamentului Health Insurance, respectand procedura specifica (control, completare si validare date)
- Prioritizeaza procesarea datelor in functie de vechimea documentelor
- Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor
- Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate
- Indeplineste alte sarcini alocate punctual.
Cerinte:
- Studii medii absolvite
- Limbi straine: franceza- nivel mediu
- Cunostinte Outlook si Microsoft Office (Word, Excel)
- Constituie un avantaj : experienta intr-un post similar
Competent:
- Rapiditate in tastare si in efectuarea controlului de date
- Atentie la detalii
- Abilitati foarte bune de organizare
- Rigurozitate, autonomie
- Abilitati bune de comunicare
- Spirit de echipa.
Beneficii:
- Bonus de performanta important si periodic
- Sistem variat de beneficii (tichete de masa, rambursare transport, tichete vacanta, voucere, bookster etc.)
- Prime de cooptare si pentru evenimente familiale
- Abonament medical de top + asigurare de sanatate
- Oportunitati de dezvoltare profesionala
- Ambianta placuta de lucru
- Evenimente regulate si activitati de team building.