OPERATOR CALL CENTER

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Cunostine de limba engleza la nivel mediu;
Cunostinte de operare PC;
Experienta de minim un an intr-un post similar (constituie avantaj);
Cunoașterea legislației în domeniul transporturilor - nivel de baza (constituie avantaj);
Cunosterea unei alte limbi de circulatie internationala (constituie avantaj)
Perseverent, organizat și cu bune capacitati de rezolvare a problemelor;
Abilități de comunicare si atitudine proactivă.

Descrierea jobului

Monitorizeaza si gestioneaza problemele aparute in timpul efectuarii curselor;
Comunica telefonic cu soferii, asigurandu-le suportul informational necesar;
Opereaza in sistemul electronic de evidenta si de monitorizare.
Sesizeaza managementul companiei cu privire la problemele identificate pe parcursul activitatii derulate;
Face propuneri de imbunatatire atunci cand este necesar.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la International Alexander SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la International Alexander SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are International Alexander SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?