Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Operator Call Center, Departamentul Customer Support Centre, Magazinul IKEA Pallady
Vezi lucrurile puțin diferit? Și noi. Credem că ceea ce apreciezi este mai important decât ceea ce spune CV-ul tău. Oferim poziții care te vor provoca și care te vor ajuta să te dezvolți.
Despre tine:
Sarcina principală a unui angajat IKEA este aceea de a maximiza vânzările și profitabilitatea în domeniul său de responsabilitate, utilizând cunoștințele IKEA despre gama de produse, condițiile de pe piața locală și nevoile clienților. Împreună cu mii de colegi din întreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA un concept care servește milioane de clienți mulțumiți în fiecare zi.
Pentru rolul de Operator Call Center, avem nevoie de câteva dintre cunoștințele și abilitățile tale de bază, iar de dezvoltarea ta în viitor, ne ocupam noi:
- Experienta in domeniul Call Centre/ Customer Support
- Excelente abilitati de comunicare vorbit si scris (web, chat si e-mail)
- Atentie la detalii: abilitatea de a prelua cu exactitate note si inregistrari ale convorbirilor telefonice.
- Orientare catre client.
- Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in situatii presante.
- Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa.
- Adaptabilitate fata de stiluri de lucru si deschidere la schimbari.
- Capabilitati de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice si eficientizare a timpului.
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu (conversational si scris)
- Cunostinte operare PC (sisteme specifice in domeniu) - nivel mediu
- Disponibilitatea de a lucra in ture si in week-end.
Descrierea jobului
Responsabilitatile tale vor include:
- Preluarea apelurilor telefonice primite de la clientii companiei si solutionarea lor.
- Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii simple si eficiente, in conformitate cu procedurile departamentului si politicile companiei.
- Pastrarea confidentialitatii informatiilor interne si ale informatiilor despre clienti.
- Asimilarea si utilizarea cunostintelor despre gama de produse si serviclile companiei.
- Responsabilitatea pentru strangerea de informatii specifice de la clienti, care vor ajuta centrul de contact sa imbunatateasca experienta la cumparaturi a acestora.
- Procesarea si gestionarea comenzilor in sistemul IT specific de lucru.
- Fosirea unui limbaj profesional adecvat.
- Asimilarea de cunostinte despre sistemele si procesele specifice companiei pentru a avea capacitatea de a oferi solutii simple si eficiente.
Beneficii:
- Training dedicat
- Salariu motivant
- Voucher de vacanta
- Reducere de angajat pentru produsele IKEA
- Tichete de masa
- Decontare transport
- Sporuri salariale pentru lucru in weekend
- Asigurare de sanatate
- Zile de concediu in plus in functie de vechimea in compania IKEA
- Activitati recreative
- Mediu de lucru incluziv