Operator call center

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:
- Studii medii/superioare
- Cunostinte limba engleza nivel mediu
- Cunostinte operare PC
- Abilitati de comunicare, atentie la detalii, amabilitate, rabdare, empatie, dinamism
- Politete si bune manière, dictie foarte buna
- Atentie concentrata si distributiva, echilibru emotional
- Experienta in domeniul call center de 1an
- Constituie avantaj cunoasterea de informatii tehnice in domeniul auto


Responsabilitati:
- Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea in baza de date utilizand aplicatii specifice
- Solutionarea solicitarilor primite de la clienti
- Raspunzator direct de corectitudinea informatiilor furnizate/primite de la clienti
- Executa eficient campaniile planificate
- Transmite emailuri conform solicitare clienti
- Gestioneaza baza de date
- Documentare reclamatii/obiectii ale clientilor;
- Intocmeste rapoarte


Full time

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AUTO COBALCESCU SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AUTO COBALCESCU SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AUTO COBALCESCU SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?