Operator Call Center

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

OPERATOR CALL CENTER

 

DESCRIEREA POSTULUI

  • Preluarea apelurilor telefonice de la clienti si inregistrarea dosarelor de dauna;
  • Oferirea informatiilor necesare in vederea solutionarii dosarelor de dauna;
  • Consilierea clientilor in legatura cu produsele de asigurare
  • Sambata si duminica sunt doar ale tale, iar programul de L-V este flexibil in intervalul 08:00-18:00
  • Iti oferim multe provocari si oportunitati de dezvoltare in cadrul UNIQA Academy;

 

CALIFICARI SI CERINTE

  • Studii superioare (absolvent sau in curs);
  • Cunostinte MS Office;
  • Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
  • Limba engleza: nivel mediu/avansat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la UNIQA Asigurari pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la UNIQA Asigurari pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are UNIQA Asigurari locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?