Operator call center

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- Preluarea de apeluri incoming si outgoing (Telemarketing, Telesales, Survey Calls, InfoLine, Customer Care);
- Participarea la sesiunile de training specifice;
- Indeplinirea obiectivelor specifice campaniilor call center.

Cerinte

- Abilitati excelente de comunicare si atitudine orientata spre client;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere (MS Office obligatoriu);
- Automotivat si cu spirit de echipa;
- Capacitatea de a invata rapid;
- Studii medii/student/absolvent;
- Cunostinte de Limba Engleza constitue avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie avantaj;

Oferta (bonusuri, beneficii)

- Tichete de masa + bonusuri in functie de performanta;
- Echipa tanara si dinamica;
- Provocari profesionale;
- Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate;
- Sansa de a construi o cariera in vanzari intr-un mediu tanar si dinamic;
- Oportunitati de promovare;
- Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PRODUCTON S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PRODUCTON S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PRODUCTON S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?