Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Abilitati de prezentare;
Minim 1 an experienta in domeniu;
Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
Cunostinte de operare PC: Microsoft Office
Nivel avansat de cunostinte al limbii engleze;
Cunostinte in utilizarea Word, Excel, e-mail;
Abilitatea de a lucra in echipa;
Sa fii motivat, responsabil si hotarat sa te dezvolti permanent;
Sociabil, deschis dialogului, un bun ascultator;
Descrierea jobului
Preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
Initierea apelurilor pentru furnizarea diferitelor informatii;
Raspunde de toate reclamatiille si solutionarea acestora;
Raspunde de crearea si mentinerea unei imagini favorabile a firmei in relatiile cu clientii, beneficiarii, furnizorii;
Asistarea clientilor pentru solutionarea cerintelor acestora;
Inregistrarea de programari in sistem pentru deplasarea tehnicienilor la domiciliul clientilor;
Beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Promovarea propriilor salariati;
Bonusuri in functie de rezultate;
Mediu de lucru placut si profesionalist;