Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Preluarea sesizarilor de service transmise telefonic si pe e-mail;
  • Inregistrarea sesizarilor de service in sistemul de tichete;
  • Analiza si diagnosticarea primara a tichetelor;
  • Transmiterea tichetelor de service catre echipele tehnice responsabile sau catre partenerii de service;
  • Rezolvarea problemelor tehnice in mod remote sau telefonic, conform procedurilor disponibile
  • Inchiderea sesizarilor in sistemul informatic.


Cerinte:

  • Studii superioare finalizate sau in derulare, preferabil profil tehnic;
  • Cunostinte PC (word, excel, internet);
  • Limba engleza;
  • Dorinta de implicare;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Capacitate de asimilare cunostinte noi;

Program de lucru:
Luni – Duminica in doua ture, care vor fi acoperite prin rotatie

  • 6 30 AM 15 30 PM
  • 15 PM - 24 PM
  • Schema turelor este urmatoarea: doua zile se lucreaza tura, doua zile se lucreaza tura, doua zile sunt libere


Beneficii

- Tichete de masa
- Abonament business clinica medicala privata

- Abonament 7 card

- 22 zile de concediu/an + zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Romanian Business Consult SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Romanian Business Consult SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Romanian Business Consult SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?