Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Preluarea sesizarilor de service transmise telefonic si pe e-mail;
- Inregistrarea sesizarilor de service in sistemul de tichete;
- Analiza si diagnosticarea primara a tichetelor;
- Transmiterea tichetelor de service catre echipele tehnice responsabile sau catre partenerii de service;
- Rezolvarea problemelor tehnice in mod remote sau telefonic, conform procedurilor disponibile
- Inchiderea sesizarilor in sistemul informatic.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate sau in derulare, preferabil profil tehnic;
- Cunostinte PC (word, excel, internet);
- Limba engleza;
- Dorinta de implicare;
- Abilitati excelente de comunicare;
- Capacitate de asimilare cunostinte noi;
Program de lucru:
Luni – Duminica in doua ture, care vor fi acoperite prin rotatie
- 6 30 AM 15 30 PM
- 15 PM - 24 PM
- Schema turelor este urmatoarea: doua zile se lucreaza tura, doua zile se lucreaza tura, doua zile sunt libere
Beneficii
- Tichete de masa
- Abonament business clinica medicala privata
- Abonament 7 card
- 22 zile de concediu/an + zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in munca