Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce cautam la noii colegi din departamentul Call Center?
· Foarte bune abilitati de comunicare si ascultare activa
· Studii medii
· Experienta anterioara in activitatea de Call Center reprezinta un avantaj
· Atentie la detalii
· Atitudine pozitiva
· Cunostinte medii de operare a calculatorului (MS Office)
· Persoana proactiva, rabdatoare si cu bune capacitati de organizare si planificare
Descrierea jobului:
Ce presupune rolul de operator de Call Center?
· Sa contacteze clientii alocati conform procedurilor si standardelor interne ale companiei
· Sa trateze solicitarile telefonice, identificarea neclaritatilor si oferirea de informatii si raspunsuri la intrebarile clientilor intr-o maniera profesionista;
· Sa furnizeze informatiile solicitate privind serviciile si produsele clientilor;
· Sa inregistreze reclamatiile primite din partea clientilor si sa le rezolve, urmarind procesul acestora de rezolvare;
· Sa noteze corect si complet informatiile obtinute in urma apelurilor in sistemul informatic al companiei;
· Sa respecte standardele de calitate stabilite la nivel de companie;
· Sa respecte termenele limita si procedurile companiei.
Ce iti oferim?
· Oportunitatea de a-ti incepe cariera intr-o companie in continua crestere;
· Posibilitatea de dezvoltare profesionala;
· Posibilitatea de lucru Luni-Vineri (9:00-18:00)
· Oferta financiara atractiva: salariu 1800 lei(in prima luna,incepand cu a 2 a luna salariu va fi de 2000 de lei)
· Cursuri de pregatire de specialitate;
· Traininguri specifice.
Te asteptam in echipa noastra!