Operator Call Center

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Bine ai venit!

IQVIA™ utilizeaza date si stiinta pentru a ajuta clientii din domeniul sanatatii sa gaseasca solutii mai bune pentru pacientii lor. Formata prin fuziunea companiilor IMS Health și Quintiles, IQVIA ofera o gama larga de solutii bazate pe progresele tehnologiei, informatii, analiza și ingeniozitate umana, pentru a avansa domeniul sanatatii.

IQVIA are aproximativ 60 de mii de angajati in mai mult de 100 de tari.

Angajam in continuare si te asteptam alaturi de noi!

Oferim pozitii full-time sau part-time (douazeci - patruzeci de ore/sapt).

Programul poate fi flexibil, compatibil cu programul de cursuri si seminarii.

Descrierea pozitiei

- contactarea telefonica a unor grupuri tinta specifice (medici si farmacisti) in vedere completarii de chestionare sau pentru transmiterea unor mesaje

- nu se face tele-sales; doar “outbound calls”

- operare PC

- introducere date

Locul desfasurarii activitatii:

Sediul IQVIA (str. Menuetului 1B, zona fantana Miorita/Piata Presei)


Profil candidat ideal:

- abilitati de comunicare prin telefon

- sociabil

- perseverent

- operare PC nivel mediu

- experienta anterioara de call-center poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie

Salariu:

Intre o mie opt sute - doua mii cinci sute RON net pentru norma intreaga.

Beneficii:

-experienta in cadrul companiei internationale, inovative, care ofera posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala

- abonament lunar transport (35 RON)

- cafea nelimitata

- mediu de lucru placut

Contractul ar urma sa fie flexibil, intre 1 - 6 luni, cu posibilitate de prelungire.

Asteptam cu interes CV-ul tau!

Interesat/a?

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IQVIA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IQVIA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?