Operator Call Center

Salar net
2100 RON

Candidatul ideal

Echipa Software Clinica este in cautarea unei noi colege pentru Departamentul de Call-Center. Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa tanara, sa inveti lucruri noi si sa-ti perfectionezi abilitatile de comunicare, aplica ACUM un CV! Avem un singur post disponibil! Iti oferim posibilitatea sa cresti profesional alaturi de noi!

Ce criterii trebuie sa indeplinitii?
Sa stapaniti bine limba engleza, in special la nivel conversational (optional: nivel bun de limba spaniola)
Capacitatea de a comunica si a convinge, in mod politicos si cu rabdare
Seriozitatea si punctualitatea sunt obligatorii
Profesionalism si dedicare

CERINTE:
- cunostinte operare PC si Internet.
- cunostiinte de operare programe office: Word, Excel.
- atitudine pozitiva
- seriozitate
- sa poata gestiona mai multe taskuri in acelasi timp
- disponibilitate de a lucra peste program (ore suplimentare platite)

Descrierea jobului


RESPONSABILITATI:
- preia apelurile telefonice si suna clientele pentru confirmarea comenzilor
- raspunde cererilor clientelor pe e-mail
- gestioneaza retururile de la curieri

-- seriozitate, perseverenta, orientare spre excelenta;
-- capabil de negociere și de orientare spre client;
-- experienta in vanzari prezinta un avantaj;
-- organizare, echilibru;
-- dorinta de dezvoltare;
-- onest si loial fata de echipa;
-- respectuos fata de client, colegi și lideri;

BENEFICII OFERITE:
- Masa de pranz asigurata
- Orele suplimentare se platesc
- Colectiv tanar, dinamic si prietenos
Mediu de lucru placut
Salariu atractiv
Orele suplimentare sunt platite corespunzator
Carte de munca
Plata saptamanal
Comision motivant
Utilitatile tehnologice necesare pentru a desfasura activitatea
Masa de pranz oferita de noi

Program:
5 zile lucratoare pe saptamana cu weekendul liber;
9 ore pe zi (dintre care o ora pauza de masa)

- Pachet salarial motivant, cuprinde beneficii atractive si bonusuri corelate cu performantele realizate;
- Un mediu de lucru placut si deschis, favorabil dezvoltarii si performantei profesionale.

Ne axam pe dedicare si profesionalism iar la randul nostru valorificam corespunzator munca depusa.

Descrierea companiei


Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.