Vorbești limba Italiană și îți dorești să comunici zilnic pentru a-ți înbunătăți această abtitudine? Acum ai o posibilitate în plus!
Pentru o multinațională cu sediul în Pipera, căutăm persoane dornice de a-și pune în valoare abilitățile sale lingvistice, pe o poziție de Call-center și Suport tehnic . Dacă te regăsești în descrierea anunțului nostru, și ai și calitatea de a comunica cu clienții într-un mod eficient și simplu, te invităm să aplici chiar acum!
Responsabilitățile tale:
· Sistemul tiketing de monitorizare si gestire help-desk
· Furnizarea de informații și/sau suport tehnic pentru diferite produse bancare, cum ar fi: POS, aplicații bancare online și carduri de debit/credit
· Comunicarea cu clienții
Cerințe:
· Cunoștințe avansate-limbă Italiană și Română (C1-C2)
· Diplomă de BAC
· Bune cunoștințe ale programului Microsoft Office
· Experiență în call-center-minim doi ani
· Flexibilitate
· Voința de a lucra în ture și sfârșit de săptămână: LUNI-VINERI/LUNI-DUMINICĂ
Beneficii:
· Voucher de (70 ron /lună-decontarea transportului: autobuz, metrou, carburant)
· Recompensă pentru orele de noapte (75% bonus pe ora de noapte lucrată)
· Bonuri de masă - 315 Ron
· Bonus anual pentru performanță
· Transport-Taxi (valabil pentru turele de noapte 22:00 - 06:00)
· Orele suplimentare sunt recompensate (200% bonus pe oră suplimentară lucrată)
· Spor pentru sărbătorile libere legale (200% bonus pe ora sarbatoare legală lucrată)
· Spor weekend (1 zi weekend - 90 ron net)
· Abonament-Asigurare medicală garantat
· Concediu de (21 zile pe an, proporțional cu perioada contractuală lucrată)
· Ore libere plătite (24 ore /an-proporțional cu perioada contractuală lucrată)
· Platforma benefit online (ron/brut pe lună, garantat 2520 ron/an pentru 12 luni, pentru anul 2020)
· Fond Pilon 3 (pensie ron/net pe lună - 100 ron garantat sunt plătiți lunar, după 6 luni de activitate)