Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal este o persoană comunicativă, cu o atitudine pozitivă și prietenoasă. Experiența în domeniu reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie pentru că te ajutăm noi să te integrezi cât mai repede.
Responsabilități:
- Gestionarea apelurilor primite și a solicitărilor de asistență pe e-mail pentru clienți și destinatari, conform procedurii interne printr-o comunicare deschisă și interactivă
- Confirmarea comenzilor întregistrate
- Identificarea, evaluarea nevoilor clienților și oferirea de soluții personalizate acestora
- Furnizarea informațiilor generale (prețuri, gama de produse, etc.) pentru rezolvarea solicitărilor clientului.
- Descoperirea de noi oportunități de vânzare, prin cunoașterea gamei de produse
- Verificarea gradului de satisfacție a clienților față de serviciile și produsele furnizate
Cerințe:
- Abilități excelente de comunicare și ascultare activă
- Orientarea către client și capacitate de adaptare
- Abilități de gestionare a timpului și prioritizare
- O buna cunoaștere a sistemelor de operare MS Office (Word, Excel)
- Cunoștințe de limba engleză (nivel mediu)
- Cunoștințe de limba maghiară reprezintă un avantaj considerabil
Ce oferim:
- Pachet salarial atractiv cu posibilitate de creștere
- Oportunități de carieră corespunzătoare succesului tău profesional
- Parte dintr-o echipă tânără, dinamică și motivată, ce apreciază inițiativa și profesionalismul
- Asigurare medicală privată
- Teambuilding și trainguri
- Abonament la sală
- Prime de sărbători
- Loc de muncă stabil.
Vrei să afli mai multe detalii? Hai să ne cunoaștem