Operator Call-Center Location Brasov

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Retina este o companie globală de servicii de marketing, comunicare și tehnologie. Fondată cu mai mult de un deceniu în urmă în Silicon Valley de către lideri de business, ingineri și specialiști în marketing, astăzi Retina este în Top 15 International B2B Marcomms Agencies și de 2 ori B2B Agency of The Year în Statele Unite.

Echipa noastră este distribuită la nivel global, acumulând o vastă experiență prin colaborarea cu clienți de top din diferite industrii. 

Ce căutăm

  • Absolvent de studii medii /superioare

  • Abilități dezvoltate de comunicare și relaționare

  • Capacitatea de a înțelege clientul și nevoile sale

  • Atitudine pozitivă și dorința de a învăța

  • Experiență de lucru anterioară în call-center prezintă un avantaj

  • Excelente abilități de comunicare vorbit și scris 

  • Atenție la detalii: abilitatea de a prelua cu exactitate note și înregistrări ale convorbirilor telefonice.

  • Capacitate de a lucra atât individual cât și în echipă

  • Capabilități de organizare, prioritizarea sarcinilor zilnice și eficientizarea timpului

  • Cunoștințe operare PC (sisteme specifice în domeniu) 

  • Cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)

  • Disponibilitatea de a lucra in ture și în week-end

Ce vei face

  • Preluarea solicitărilor din partea clienților, atât telefonic cât și prin e-mail și înregistrarea acestora în sistemele interne

  • Identificarea nevoilor clienților și oferirea de soluții simple și eficiente, în conformitate cu procedurile departamentului și politicile companiei

  • Transmiterea tichetelor de service către departamentul responsabil

  • Oferirea de asistență telefonică sau pe e-mail și furnizarea de informații cu privire la tichetele înregistrate

  • Închiderea sesizărilor in sistemul informatic

  • Păstrarea confidențialității informațiilor interne și ale informațiilor despre clienți

  • Asimilarea și utilizarea cunoștințelor despre serviciile companiei

  • Folosirea unui limbaj profesional adecvat

  • Activități de back-office

Avantaje și beneficii

Aceasta este o funcție cu normă întreagă, cu un salariu competitiv, negociabil și dependent de experiența anterioară. Această poziție include, de asemenea, beneficii plătite pentru sănătate și un training dedicat.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TRANSIRIS IT CONSULTING S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TRANSIRIS IT CONSULTING S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TRANSIRIS IT CONSULTING S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?