Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal :
- Detii cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel);
- Esti o persoana determinata, calma si pozitiva;
- Esti un bun ascultator, dar si un bun comunicator;
- Esti prietenos si poti empatiza cu clientii companiei;
- Ai atentie distributiva, esti o persoana organizata si ai spirit de echipa.
Cerinte:
- Studii medii sau studii superioare;
- 1-3 ani de experienta, preferabil pe un post de relatii cu clientii, insa nu este obligatoriu
- Aptidudini excelente de comunicare scrisa si verbala;
- Abilitati de multi-tasking, organizare si prioritizare.
Responsabilitati:
- Vei asigura comunicarea cu clienţii companiei, prin sistemul call center (apeluri intrare), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile si sesizarile, identificand nevoile clientilor actuali, dar si pe cele ale potentialilor clienti;
- Introducerea, actualizarea si mentinerea la un nivel calitativ a informatiilor din CRM;
- Vei inregistra toate solicitarile si reclamatiile clientilor intr-un program informatic dedicat call-centerului si vei directiona inregistrarile in functie de specific;
- Vei raspunde in scris la o parte din solicitarile si reclamatiile clientilor.