Operator call center

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

- studii superioare / de specialitate reprezinta un avantaj
- persoană sociabila, orientată către client, cu bune abilități de comunicare, cu o bună prezența de spirit;
- atenție concentrată și distributivă;
- rezistentă la stres;
- seriozitate, punctualitate, corectitudine;
- abilități de negociere;
- aptitudinea de a lucra cu documentele;
- spirit de echipă;
- ușurință, claritate și coerentă în exprimare;
- cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel, Outlook, Chrome;

-cunostinte limba engleza prezinta avantaj

Pentru mai multe informatii, sunati la nr:Topciu Georgeta

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Gefro DDD pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Gefro DDD pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Gefro DDD locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?