Operator call center, secretariat virtual

Salar brut
450 - 900 €

Experienta Entry / Middle 

Candidatul ideal

Studii medii / superioare

Buna cunoastere a limbii romane scris / vorbit

Cunosterea unor limbi straine reprezinta un avantaj: engleza italiana

Abilitati de comunicare, prezentare, in relatia cu clientii

Empatie si atitudine responsabila

Capacitate de atentie distributiva

Atitudine proactiva, neconflictuala, flexibilitate, dinamism, autoorganizare;

Cunostinte de baza PC / Windows / Office

Responsabilitate si punctualitate

Beneficii

Salariu motivant + bonusuri de performanta

Program de lucru flexibil in functie de preferinte

Acorduri / vouchere in centre de infrumusetare, horeca, farma, magazine cu produse cosmetice  profesionale

Oportunitati de training si dezvoltare profesionala

Posibilitati rapide de castig financiar si promovare profesionala

Descrierea companiei

Recall Srl, a implementat în piaţa  un concept unic, integrând servicii de cercetare de piaţă, marketing, comunicare,  si secretariat virtual.  Aria de expertiză a companiei este una vasta, acoperind servicii de multichannel marketing, consultanţă în afaceri și back office. Misiunea noastră este să furnizam soluţii de sustinere si promovare a afacerilor, complete, inovative şi sustenabile, la standarde înalte de calitate.

Valorile noastre


  Suntem devotaţi clienţilor noştri şi succesului acestora
  Respectăm cele mai înalte standarde de integritate in toate actiunile noastre
  Ne dorim să fim un partener de încredere, nu doar un furnizor de servicii
  Credem în abordări inovative, customizate adaptate nevoilor partenerilor
  Ţintim întotdeauna excelenţa, în tot ceea ce facem.