Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Fiecare coleg din echipa noastră aduce valoare companiei prin punctele sale forte. La Cumpana, combinăm calitățile, aptitudinile și experiențele tuturor, reușind să livrăm rezultate de excepție. Credem cu tărie ca munca în ehipă și comunicarea deschisă sunt și vor fi întotdeauna stâlpii de bază ai reușitei, atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. Admirăm oamenii pe care ne putem baza, care oferă ajutor echipei la nevoie, își asumă responsabilitatea și comunică permanent.
Căutăm pentru sediul nostru din Ștefăneștii de Jos
OPERATOR CALL CENTER
Candidatul ideal:
- Studii medii
- Excelente abilități de operare PC
- Excelente abilități de comunicare, voce plăcută și dicție corectă
- Cunoștințe medii de limba engleză
- Orientare către client
- Spontaneitate, atenție, prelucrarea informației
- Abilități de vânzare prin telefon
Responsabilități:
- Asigură preluarea apelurilor de la clienți sau alte persoane care contactează compania
- Recepționează reclamațiile prin telefon, fax, mail
- Transmite spre rezolvare reclamațiile către persoanele responsabile
- Verifică în baza de date existența clientului și a datelor sale de identificare, cu specificarea locației de livrare
- Asigură operarea, generarea și prelucrarea comenzilor, reclamațiilor și solicitărilor la timp
- Actualizează baza de date prin preluarea informațiilor obținute de la personalul din vânzări
- Răspunde cu informații și indrumări solicitărilor speciale ale clienților
- Redirectioneză apelurile către alte departamente din companie în funcție de solicitările apelantului
Beneficii:
- Colaborare pe termen lung, un loc de muncă stabil
- Un pachet salarial atractiv format din: salariu fix, bonus și tichete de masa
- Program de muncă: L-V
- Un mediu de lucru plăcut, echipă tânără cu perspective de dezvoltare
- Un mediu de activitate profesional, bazat pe corectitudine
- Provocări zilnice într-un mediu de lucru dinamic și orientat către rezultate