Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Retea de centre medicale angajează pentru clinicile noastre personal in departamentul de callcenter / telemarketing
- studii superioare / de specialitate reprezinta un avantaj
- persoană sociabila, orientată către client, cu bune abilități de comunicare, cu o bună prezența de spirit;
- atenție concentrată și distributivă;
- rezistentă la stres;
- seriozitate, punctualitate, corectitudine;
- abilități de negociere;
- aptitudinea de a lucra cu documentele;
- spirit de echipă;
- ușurință, claritate și coerentă în exprimare;
- cunoștințe foarte bune de operare PC: Word, Excel, Outlook, Chrome;
Activitatea principală o constituie informarea pacientilor cu privire la serviciile medicale oferite de clinica si programarea acestora la medicii specialisti.
Ca activități secundare vor fi: întocmirea de rapoarte de activitate (zilnice și lunare), realizarea de sondaje în rândul pacientilor existenți, participarea la elaborarea și implementarea de proiecte.
Beneficii: salariu fix la care se adaugă bonusuri lunare, pachete de servicii medicale gratuite asigurate inclusiv pentru rudele de gradul 1.
Avantaje: lucrul într-o echipă tânără și dinamică, posibilitati de avansare si formare intr-un domeniu medical de viitor.