Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea jobului:
- introducere in sistemul informatic a comenzilor de client primite via e-mail/telefon si parcurgerea intregului flux de livrare
- gestionare corespondenta si date contact clienti
- furnizare de informatii solicitate de clienti (stoc, preturi, oferte, stadiu comenzi/livrari, etc)
- intocmire facturi proforme, avize si facturi fiscale
- arhivarea documentelor emise
- gestionare date expeditii zilnice
- gestionarea si rezolvarea reclamatiilor
- rapoarte specifice
Candidatul ideal:
• Studii medii; studii avansate in domeniu reprezinta un avantaj
• Cunoştinţe medii operare PC: Microsoft Office (Outlook, Excel, Word)
• Abilităţi foarte bune de comunicare
• Personalitate energică, amabilitate şi eficientă
• Gandire analitica si atentie la detalii
• Abilitati reale de organizarea timpului si planificarea activitatii
• Spirit de echipa
• Creativitate
• Experienta in pozitii similare reprezinta un avantaj
• Experienta ERP sau alt tip de produs software de gestiune completa reprezinta un avantaj