Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem o companie care ofera servicii profesionale de intretinere si reparatii GSM, comercializam telefoane mobile & accesorii GSM.
Cautam colegi noi care sa gestioneze cu succes departamentul nostru de vanzare online. Postul presupune activitate de birou, care se desfasoara la sediul nostru situat in zona centrala a orașului Ploiesti, cu acces rapid la mijloace de transport.
Responsabilități:
- Introducere conținut in platforma magazinului online (produse, texte, imagini)
- Adauga si actualizeaza stocul produselor
- Proceseaza si pregateste comenzile efectuate prin intermediul site-ului
- Pregateste coletele pentru livrare, intocmeste facturi si documente de expeditie pentru colete (awb-uri)
- Consiliere telefonica clienti, oferind informatii despre produse
- Urmareste zilnic expeditiile in platforma de curierat, pentru a se asigura ca ajung cu succes la adresele clientilor
Candidatul ideal:
- Experienta in domeniul vanzari & relatii cu clientii (magazin, call-center, agent de teren)
- Experienta minima in comert online/utilizare platforma eCommerce
- Cunostinte operare calculator (word,excell, etc.)
Cautam o persoana motivata, cu atitudine pozitiva, sa aiba cunostinte de operare a calculatorului si sa fie capabila sa indeplineasca task-urile primite in cadrul jobului. Programul de lucru este flexibil, deci acceptam si candidati studenti sau care doresc un job part-time.
Beneficii:
- Salariu motivant + comisioane din vanzari
- Program de lucru flexibil
- Colectiv tânăr, mediu de lucru curat
- Birou, laptop, telefon