Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Atenție la detalii, gândire logică
- Abilitate de calcul
- Cunostințe operare PC (MS Office), internet
- Seriozitate, responsabilitate, meticulozitate și disponibilitate de a învăța lucruri noi
- Bune capacități de comunicare și relaționare (angajați, colegi, colaboratori)
- Adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă
- Limba engleză - nivel mediu (conversațional + scris/citit)
* Reprezintă un avantaj cunoștințele și/sau experiența în facturare, contabilitate și lucrul cu programul Saga.
Sediul firmei și postul sunt locate în Marginea, județul SV.
Descrierea jobului
- Primește comenzile și emite avize și facturi conforme
- Arhivează facturile și avizele, precum și alte documente ce stau la baza emiterii acestora
- Solicită, înregistrează și raportează zilnic / săptămânal / lunar bonurile de consum și menține evidența stocurilor
- Lucrează cu documente casă, bancă, vamă, import
- Ține evidența plăților la clienți, întocmește comenzi la furnizori
- Gestionează și menține la zi înregistrările contabile primare și pregatește dosarul de final de lună pentru supervizarea contabilă externă
- Menține bune relații de lucru și colaborare cu furnizorii, clienții, colaboratorii externi / instituții și cu ceilalți angajați ai firmei
Descrierea companiei
Companie de transport național și internațional si servicii tocare lemn.
Servicii de transport
Societatea SC GTM EXPRES SRL oferă transport rutier de mărfuri atât pe plan intern, cât și pe plan internațional, în funcție de necesitatea clientului.
Servicii de tocare
Societatea SC GTM EXPRES SRL deţine două tocătoare marca Eshlbock Biber de înaltă performanţă. Acestea toacă în medie 50 m3/h și pot prelucra lemn de orice dimensiuni, funcţionând complet şi eficient chiar şi cu materiale greu de manipulat.